سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

از رئیس انجمن رادیولوژی ایران تا رئیس بیمارستان روزبه مهمانان برنامه «پنجره باز»

panjere-baz

دکتر سیدطه یحیوی، دکتر سیدرضا منتظری، دکتر سیدمحمد پورحسینی، دکتر جلال جلال شکوهی، دکتر غلامعباس سودایی، سعیده مساح و رقیه صابر میهمانان این هفته برنامه «پنجره باز» هستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «پنجره باز» در این هفته میزبان پنج تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و دو تن از کادر اورژانس بانوان کشور است.

روز شنبه ۲۳ اسفند ماه، در این برنامه آرش ظلی پور با دکتر سیدطه یحیوی متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان) به گفتگو می‌نشیند. وی در حال حاضر رییس بیمارستان روانپزشکی روزبه است.

روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه، سیدرضا مظهری و دکتر سیدمحمد پورحسینی به برنامه پنجره باز می روند. قرار است در این برنامه گفتگویی از جنس سلامت الکترونیک، سامانه ۴۰۳۰ و واکسن ایرانی انجام گیرد. دکتر سیدرضا مظهری در حال حاضر معاون فنی مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت است و دکتر سیدمحمدپورحسینی نیز مدیریت شرکت برکت تل را برعهده دارد.

روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه، دکتر جلال جلال شکوهی در این برنامه حضور دارند. وی رادیولوژیست، نویسنده و پژوهشگر دیرینه‌شناسی و فرهنگ است و در حال حاضر ریاست انجمن رادیولوژی ایران را برعهده دارد.

روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه، دکتر غلامعباس سودایی مهمان برنامه پنجره باز است. وی دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی است. سودایی پزشکی شاعر است که از کتاب «ساکنان آخر دنیا» از مهمترین مجموعه اشعار اوست که چاپ و منتشر شده است.

روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه، سعید مساح و رقیه صابر از تکنسین های اورژانس بانوان کشور در این برنامه حضور دارند که در سال جاری این بخش در اورژانس کشور راه اندازی شد.

برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت ۱۸ از شبکه سلامت سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>