سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

بهروز افخمی مهمان قسمت شانزدهم «نوروزترین نوروز» شد

afkhami norooztarin norooz

شانزدهمین قسمت از ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» با حضور بهروز افخمی به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه، بهروز افخمی فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون مهمان شانزدهمین قسمت از ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما است که چهارشنبه ۱۱ فروردین‌ماه حوالی ساعت ۲۱ به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

این برنامه که از ۲۶ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد، به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید و کارگردانی علی خسروی تولید و پخش می‌شود و وحید رونقی و زینب پورابراهیم میزبان‌های قسمت‌های کنونی برنامه هستند.

«نوروزترین نوروز» به سردبیری و نویسندگی فرزانه پزشکی فضایی شاد و پر از موسیقی دارد که با قصه‌هایی از سراسر ایران و با نگاهی به صد سال گذشته در آخرین نوروز قرن ۱۴ هجری شمسی ساخته و روانه آنتن شده و شامل بخش‌های مختلفی با موضوعات متنوع از جمله مرور مهم‌ترین رویدادهای قرن، ایران‌گردی، مشاهیر، موسیقی زنده و بخش‌های شاد و متنوع دیگر است.

چهره‌های شاخص موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزش، سیاست و … مهمان قسمت‌های مختلف این برنامه هستند.

مخاطبان و علاقه‌مندان «نوروزترین نوروز» می‌توانند خبرها، آیتم‌ها، ویدیوها و همچنین بخش‌هایی از پشت صحنه این برنامه را پس از پخش هر قسمت در صفحه اینستاگرام «نوروزترین نوروز» به نشانی norooztarinnorooz مشاهده و دنبال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>