سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب
گودرزی در گفتگو با سوره سینما:

حامد بهداد مهمان ویژه جشنواره فیلم کودک/ یک افتتاحیه بدون مجری

hamed-behdad

مدیراجرایی جشنواره فیلم کودک از میزبانی جشنواره از هنرمندان دوستدار سینمای کودک از جمله حامد بهداد و امین زندگانی خبر داد.

مدیراجرایی جشنواره فیلم کودک از میزبانی جشنواره از هنرمندان دوستدار سینمای کودک از جمله حامد بهداد و امین زندگانی خبر داد.

جعفر گودرزی درباره آخرین خبرها از جشنواره فیلم کودک به سوره سینما گفت: یکی از اولویت‌های جشنواره امسال این است که کودکان و نوجوانان بتوانند در کنار هنرمندانی که دوستشان دارند به تماشای فیلم بنشینند. این هنرمندان یا از بازیگران فیلم‌های حاضر در جشنواره هستند یا کسانی که تا امروز فیلمی در ژانر کودک نداشته‌اند و صرفا به دلیل علاقه به کودکان و سینمای آنان می خواهند در جشنواره حضور داشته باشند. کسانی مثل حامد بهداد، امین زندگانی، فرزاد حسنی یا علیرضا خمسه که کارنامه پرباری در زمینه سینمای کودک دارد.

وی افزود: تا امروز از سالن‌های نمایش فیلم در اصفهان به طور کامل بازدید کرده ایم. بعضی از این سالن ها همچنان مجهز به امکاناتی بودند که سال گذشته به آنها داده بودیم و بعضی دیگر هم مشکلاتشان رفع شد. ما سالن فرشچیان ۲ را به رسانه های گروهی اختصاص داده ایم. بعد از هر فیلم نشست پرسش و پاسخ برای آن برگزار می‌شود و در کنار آنها سه نشست تخصصی هم داریم که شبانه برگزار می‌شود. قرار است کارگاه های آموزشی فیلمنامه، انیمیشن و نشست یونیسف درباره سینمای کودک و اخلاق گرایی برپا شود.

جعفر گودرزی ادامه داد: جدول نمایش فیلم‌ها آماده شده و به زودی منتشر می‌شود. مجری اختتامیه هنوز قطعی نشده، اما اجرای افتتاحیه به گونه ای خاص است که در واقع تا کنون سابقه نداشته است. به نوعی مراسم آغازین جشنواره را بدون هیچ مجری خاصی برگزار می‌کنیم.

جشنواره فیلم کودک از ۱۵ تا ۱۹ مهر ماه ۹۲  در شهر اصفهان برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>