سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب
توسط مؤسسه هنرهای تصویری سوره؛

«قرارمون پارک شهر» به شبکه خانگی می‌آید/ رونمایی از نماهنگ فیلم با یادی از ماه‌چهره خلیلی

Ghararemoon-Parke-Shahr1

هم‌زمان با اولین سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام توسط مؤسسه هنرهای تصویری سوره به نمایش خانگی می‌آید.

به گزارش سوره سینما، هم‌زمان با سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که متأسفانه سال گذشته در ناباوری کامل چشم از جهان فروبست، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام که آخرین نقش‌آفرینی این بازیگر در سینماست و اسفند سال ۱۳۹۷ روی پرده سینما رفته بود، در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

همچنین به این مناسبت، نماهنگ ویژه‌ای از هنرنمایی این بازیگر جوان، با صدای حجت اشرف‌زاده منتشر شد که ساخت آن را میلاد خدابخشی برعهده دارد.

ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون سال گذشته در تاریخ ۱۷ مرداد در ۴۳ سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

Ghararemoon-Parke-Shahr2

این فیلم سینمایی، داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود. حقایقی که وی هیچ‌گاه تصورش را نیز نمی‌توانست بکند…

شقایق فراهانی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مؤسسه هنرهای تصویری سوره پخش خانگی این اثر را برعهده دارد و به‌زودی عرضه آن در پلتفرم‌های نمایش آنلاین فیلم آغاز خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>