سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۹ ب.ظ چاپ مطلب

پیام تسلیت رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری برای درگذشت علی سلیمانی

jafarian-soleimani

حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری در پیامی درگذشت علی سلیمانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش سوره سینما، در متن این پیام آمده است:

«در نهایت تألم و اندوه، یکی دیگر از هنرمندانِ فهیم، نجیب و خوش‌سابقه عرصه فرهنگ و هنر ایران از میان ما پَر کشید.

چهره‌ای محبوب و خون‌گرم که همواره شورِ زندگی را در آثارش به یاد داریم و بارها با هنرنمایی‌اش، برای نسل‌های مختلف از مخاطبان خاطره‌سازی کرد.

هجران این بازیگر به داغِ جامعه هنری در ازدست‌دادن بزرگان فرهنگ و هنرش در این دوران سخت، افزود و حسرتِ فقدانش را بر دل دوستدارانش بر جای نهاد. دریغ و هزاران دریغ که سینما و تلویزیون ایران از وجود او بی‌بهره شد.

ضمنِ گرامیداشت یاد و خاطره این هنرمند، از درگاه خدای منّان، برای روحِ حسینی این محبِّ اهل‌بیت، آرامش و برای خانواده و عزیزانش، صبرِ جمیل مسئلت دارم. ان‌شاءالله به برکت این روزهای معطر به نام سیدالشهدا (ع)، همنشین ایشان و شهدای کربلا باشد.»

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در سن ۵۰ سالگی درگذشت. وی در آثار سینمایی مختلفی از جمله «بی‌پولی»، «نجات‌یافتگان»، «قارچ سمی»، «سگ‌کشی»، «تنگه ابوقریب»، «سفر به چزابه» و مجموعه‌های تلویزیونی همچون «وضعیت سفید»، «پایتخت ۴»، «داستان یک شهر»، «سقوط یک فرشته»، «ماه و پلنگ»، «دادستان»، «کتونی زرنگی» ایفای نقش کرده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>