سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم کوتاه «عروسک» آماده رقابت در جشنواره‌های بین‌المللی

aroosak

فیلم کوتاه «عروسک» به نویسندگی محمد امید، تهیه‌کنندگی سینا قاجار و کارگردانی مشترکشان آماده رقابت در جشنواره‌های بین‌المللی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی فیلم، «عروسک» فیلمی بشردوستانه است که با کارگردانی مشترک محمد امید و سینا قاجار در فضای کروماکی از تکنیک‌های جلوه‌های ویژه ساخته شده است که هدف آن پیام صلح به جهان است. محمد امید و سینا قاجار با ساخت این فیلم می‌خواهند به جهانیان بگویند جهان در صلح زیباست و جنگ نابودکننده است.

در حقیقت این فیلم در مورد ارج نهادن به مقام انسان و فیلمی ضد جنگ است که پروسه تولید آن حدود ۶ ماه به طول انجامید که رضا کردباخ و مهتاب آرین موسیقی و اجرای ویژوآل افکت اثر بر عهده رضا صادقی بود.

در خلاصه داستان آمده است: «عروسکی از دست کودکی به دست کودک دیگر می‌افتد تا از این طریق خود را به سازمان ملل رسانده و از جنگ‌ها در سراسر دنیا و آسیب‌های جبران‌ناپذیری که به کودکان وارد می‌کند شکایت کند.»

لازم به ذکر است که سینا قاجار تحصیل‌کرده رشته کارگردانی، قبل از ساخت این فیلم به‌عنوان طراح صحنه و دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سال‌ها در سینما و تلویزیون ایران فعالیت کرده است همچنین محمد امید کارشناس کارگردانی سینما، نزدیک به ۱۵ سال است که به‌عنوان فیلمنامه‌نویس در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند که از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی «برنده‌ها»، سریال «بوقچی»، انیمیشن «همسایگان جنگل»، «آقای ایمنی» و… اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>