سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

معرفی شخصیت‌های اصلی «وایکینگ‌ها: والهالا» در نتفلیکس

vikings-valhalla

شبکه نتفلیکس از شخصیت‌های اصلی سریال جدید «وایکینگ‌ها: والهالا» و تصاویر این سریال رونمایی کرد.

به گزارش سوره سینما، سریال «وایکینگ‌ها: والهالا» ادامه سریال «وایکینگ‌ها» در شبکه هیستوری است، اما به دلیل پخش از نتفلیکس، این مجموعه خشن‌تر و جدی‌تر خواهد بود.

در این سریال داستان با نشان دادن ١٠٠ سال پس از وقایع سریال قبلی پیش رفته و طبق روال قبل، «والهالا» کاراکترهای فانتزی را با رجال واقعی تاریخ با‌هم ادغام کرده است و معروفترین شخصیت‌های وایکینگ را نیز شامل می‌شود.

یکی از شاخص‌ترین وایکینگ‌های واقعی که در «والهالا» وجود دارد، «لِیف اریکسون» با بازی سَم کورلت خواهد بود. لیف اریکسون شخصی است که صدها سال قبل از کُلمبوس به آمریکای شمالی آمده است.

خواهر لیف اریکسون، «فِرِدیس اریکس داتِر» با بازی فِریدا گوستاوسو است که از پیروان سر سخت خدایان باستان وایکینگ محسوب می‌شود. او در جریان داستان به شهر کَتِگَت رفته و تحت تاثیر پیروان باستان قرار می‌گیرد.

بر اساس تاریخ، فِرِدیس بعنوان فردی خائن و قاتل قلمداد شده و مایه آبروریزی خاندان خود شده است.

هَرالد سیگردسون در نقش «لئو سوتر» از دیگر چهره‌های واقعی تاریخ است که در سریال «والهالا» او را آخرین وایکینگ مغلوب‌گر خطاب می‌کنند. او شخصیت مردی کاریزماتیک و بلند پرواز است که پیروان مسیح و اُدین را متحد کرده است این در حالی است که هَرالد واقعی قبل از پادشاهی نروژ، یک مزدور تبعید شده، فرمانده اوکراینی و یک رهبر بیزانتین بوده است. وی قبل از حمله به انگلیس، سال‌ها پیگیر ناموفق تخت پادشاهی دانمارک بوده است.

برادر بزرگ هَرالد سیگردسون، «اُلاف مقدس»، مردی عظیم‌الجثه، بی رحم و جدی معرفی شده و در تاریخ به عنوان یک مسیحی تندرو شناخته می‌شود که نروژیان را مجبور به کاتولیک شدن کرد.

در این سریال پادشاه دانمارک، «کَنوت»، رهبری زیرک و بی رحم و با خرد است که بلند پروازی‌هایش منجر به شکل‌گیری قرن یازدهم می‌شود. کَنوت در تاریخ به عنوان پادشاهی با خرد شناخته شده که انگلیس را فتح و به مدت دو دهه بر دانمارک، انگلیس و نروژ حکومت کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>