سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

اکران مجدد فیلم «راکی ۴» با نسخه ویژه کارگردان

Rocky-4-Directors-Cut

راکی بالبوا (سیلوستر استالونه) و ایوان دراگو (دولف لاندگرن) به بهانه اکران یکروزه فیلم «راکی علیه دراگو: نسخه کارگردان» فقط برای یک روز در یازدهم نوامبر دوباره میهمان سینما خواهند بود.

به گزارش سوره سینما، نسخه نهایی کارگردان «راکی ۴» چهل دقیقه تصاویری که هیچ‌وقت منتشر نشده بود را دوباره به فیلم اضافه کرده است این در حالی است که تصاویر پشت‌صحنه «تهیه و تولید نسخه کارگردان» در مراسمی زنده توسط شرکت «ام جی ام» و «فَذِم» پخش خواهد شد.

«ام جی ام» نیز به بهانه اکران این فیلم گفت: در صحنه‌های مبارزه شدت بیشتر، موزیک متن قدرتمندتر و درام داستان حساس‌تر خواهد شد چرا که قهرمان سنگین‌وزن جهان، راکی بالبوا، باید از عنوان خود در مقابل حریف چقر روس، آیوان دراگو، دفاع کند.

پیش‌ازاین سیلوستر استالونه نیز در مستند «به مشت زدن ادامه بده: حال، مقابل گذشته» خاطرنشان کرده بود: اگر بتوانی دوباره بازگردی و فیلم خود را تدوین کنی، حساسیت و وسواس بیشتری خرج خواهی کرد و با خرد و اعتمادبه‌نفس به سراغ شکل بخشیدن اثر می‌روی. همهٔ ما می‌توانیم رویاهای خویش را دنبال کنیم و پایبند عقاید خود باشیم، چرا که در پایان این‌ها برای شما می‌مانند و با ایمان داشتن به این حقیقت به رویاهایمان تحقق خواهیم بخشید.

جالب است بدانید نسخه اصلی فیلم زمان اکران در سال ۱۹۸۵، با استقبال تماشاگران روبرو شد و توانست ٣٠٠ میلیون دلار فروش داشته باشد که سومین فیلم پرفروش سال بعد از «بازگشت به آینده» و دیگر فیلم استالونه «رمبو ٢» بودن است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>