سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

فراخوان کارگاه‌های تخصصی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به زودی اعلام می‌شود

cinemahaghighat

مدیر تحقیقات و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از اعلام سمینارهای کارگاهی و مسترکلاس‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در روزهای آتی خبر داد و گفت: در حال هماهنگی با چند سینماگر ایرانی و خارجی برای این جلسات هستیم.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سید مجید رحیمی درباره کارگاه‌های پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت توضیح داد: هر سال طی همکاری میان بخش‌های تحقیقات و پژوهش، بین‌الملل و بازرگانی مرکز گسترش سمینارهای کارگاهی و مسترکلاس‌هایی برای علاقمندان و مخاطبان جشنواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این مسترکلاس‌ها گفت: موضوع این سمینارهای کارگاهی طی مشورت با اساتید این جلسات تعیین می‌شود. فیلمبرداری مستند، مستندسازی در بحران، مستند هیبریدی، فیلم جستار و تدوین مستند و … بخشی از موضوعات مسترکلاس‌های پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت را تشکیل می‌دهند.

رحیمی با بیان این که ثبت نام برای حضور در کارگاه‌های تخصصی به زودی در پرتال جشنواره آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به پاندمی کرونا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، این دوره از کارگاه‌ها هم همچون سال گذشته به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و در پایان فرصتی برای پرسش و پاسخ مجازی میان اساتید و شرکت کنندگان در کلاس فراهم خواهد بود.

وی در پایان در مورد شرایط حضور در این مسترکلاس‌ها گفت: علاقمندان با سابقه‌ فیلمسازی یا تحصیلی مرتبط می‌توانند طی روزهای آینده در پلتفرم جشنواره بصورت رایگان ثبت‌نام کرده و براساس علاقه‌مندی خود، از هر کدام از موارد ارائه شده در زمان جشنواره به شکل آنلاین استفاده کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>