سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب
شهرام میراب‌اقدم در گفت‌وگو با سوره سینما مطرح کرد:

«سینماحقیقت»، عاملی برای افزایش مقبولیت مستند

shahram-mirab-aghdam

شهرام میراب‌اقدم کارگردان مستند «آرامستان» گفت: طی سال‌های اخیر تماشای مستند در بین خانواده‌ها گسترش‌یافته است.

شهرام میراب‌اقدم کارگردان مستند «آرامستان» در گفت‌وگو با سوره سینما، درباره جایگاه و اهمیت برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» گفت: جشنواره «سینماحقیقت» مهم‌ترین رویداد فرهنگی است که در کشور ما برگزار می‌شود. این جشنواره بر روند فیلمسازی و جذب مخاطب و در حوزه کشف استعداد موفق عمل کرده است.

وی درباره تجربه برگزاری آنلاین جشنواره «سینماحقیقت» افزود: برگزاری این جشنواره به‌صورت آنلاین جایگاه بیش‌تری میان خانواده‌ها پیدا کرده و تعداد مخاطبان افزایش یافت. در واقع برگزاری جشنواره به‌صورت آنلاین را تجربه مفید و کارآمدی می‌دانم که به‌اضافه کردن مخاطب جدید به سینمای مستند کمک کرده است.

این تهیه‌کننده و کارگردان درباره جایگاهی مستند در میان مردم اظهار داشت: سینمای مستند درگذشته به‌قدر کافی میان مردم و خانواده‌ها گسترش نداشت، اما در حال حاضر بسیاری از خانواده‌ها سینمای مستند را پذیرفته‌اند و کنار هم به تماشای فیلم‌های مستند می‌نشینند. این موضوع دستاوردی از «سینما حقیقت» است.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>