سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

حضور جیسون موموآ و دیو باتیستا در فیلمی پلیسی

dave-bautista-jason-momoa

دیو باتیستا در توئیتی از علاقه‌اش به بازی در یک فیلم پلیسی کمدی با جیسون موموآ اشاره کرد که نهایتاً منجر به ساخت فیلمی با نقش‌آفرینی این دو بازیگر شد.

به گزارش سوره سینما، شرکت ام جی ام برنده مزایده ساخت فیلمی کمدی پلیسی بدون عنوان شده است. این فیلم به نویسندگی جاناتان تروپر، با فضایی مشابه به فیلم «اسلحه مرگبار» (Lethal Weapon) ساخته خواهد شد و لوکیشن آن هاوایی آمریکا، در نظر گرفته شده است.

شور و هیجان ساخت این فیلم زمانی شروع شد که دیو باتیستا در صفحه توییتر خود گفت: یک چیزی همین‌جوری الکی می‌خواهم بگویم … من و موموآ در یک فیلم مشابه «اسلحه مرگبار» با تم پلیسی کمدی و به کارگردانی دیوید لیچ، حالا صبر می‌کنیم ببینیم چه می‌شود.

گفتنی است پیش‌ازاین دیو باتیستا و جیسون موموآ در فصل دوم سریال «دیدن» (See) شبکه اپل تی وی با یکدیگر همکار بوده و نقش برادرانی را بازی می‌کنند که سالیان بسیاری است از یکدیگر خبر ندارند. جاناتان تروپر مدیریت تولید این سریال را برعهده داشت.

لازم به ذکر است باتیستا و موموآ در فیلم «تل‌ماسه» (Dune) با کارگردانی دنی ویلینو نیز هم‌بازی یکدیگر بوده‌اند.

در حال حاضر این فیلم کارگردان مشخصی ندارد اما باتیستا نام دیوید لیچ را در درخواست اولیه‌اش بیان کرده است. دیو باتیستا هم اکنون مشغول بازی در قسمت سوم فیلم «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) به کارگردانی جیمز گان برای استودیو مارول است.

جیسون موموآ در قسمت دوم فیلم «آکوامن» (Aquaman) برای شرکت وارنر به ایفای نقش خواهد پرداخت. تیم بازیگران فیلم قبلی برای بار دوم در این فیلم انتخاب شده و جیمز وان به‌عنوان کارگردان پروژه انتخاب شده است. قسمت بعدی «آکوامن» اواخر سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت ام جی ام فیلم‌برداری این فیلم را در سال ۲۰۲۳ شروع خواهد کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>