سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

جزئیات جدید از «دنیای ژوراسیک: قلمرو»

jurassic-world-dominion

کالین ترورو کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو» از تفاوت‌های فیلم جدیدش با فیلم‌های قبلی می‌گوید.

به گزارش سوره سینما، دو فیلم اول «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) بیشتر حول کاراکتر کریس پرت (اوئن) و برایس دالاس هاوارد (کلیر) می‌چرخید؛ اگرچه در فیلم دوم حلقه‌ای به زنجیره سری فیلم‌های «پارک ژوراسیک» (Park Jurassic) متصل شد. کالین ترورو در مصاحبه‌ای با نشریه توتال فیلم اشاره داشت که فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World: Dominion) دو خط داستانی اصلی دارد که روی کاراکترهای کلاسیک و کاراکترهای جدید تمرکز خواهد کرد و در انتها این دو دنیا به هم متصل می‌شوند.

این جزئیات سبب ذوق‌زدگی طرفداران مجموعه خواهد شد. تلفیقی از کاراکترهای آشنا که در نهایت به سبک فیلم‌های ابر قهرمانی مارول، به یکدیگر پیوند می‌خورند.

چند روز پیش یک ویدئو پنج‌دقیقه‌ای از فیلم منتشر شد که پنجره‌ای به ۶۵ میلیون سال پیش زد و دایناسورها را در محل طبیعی زندگی‌شان داد، در ادامه یک تی رکس وارد یک پارک در دنیای امروز می‌شود و سبب هرج‌ومرج می‌شود.

ترورو در ادامه مصاحبه افزود: این فیلم آن‌قدر با مابقی فیلم‌ها متفاوت است که نمی‌دانستم چه چیزی برای الهام گرفتن ببینم. ما تعداد زیادی مستند از قلمرو حیوانات دیده‌ایم؛ من قسمت‌های متعددی از سیاره زمین را دیده‌ام. آن مستندها بر اساس نقش‌آفرینی خود حیوانات ساخته می‌شود که حس طبیعی بودن به مخاطب دست می‌دهد.

سم نیل، لارا درن و جف گلدبلوم از بازیگران سری کلاسیک «پارک ژوراسیک» هستند که به این فیلم ملحق شده‌اند. ترورو اشاره داشت که لارا، سم و نیل حضور پررنگی در فیلم خواهند داشت. البته این بازیگران در همه جای فیلم با همدیگر نیستند ولی داستان دو تیم به مساوات دنبال می‌شود. بینندگان می‌دانند که این دنیا نهایتاً با یکدیگر برخورد خواهند کرد که این امر غیرمنتظره‌ای در فیلم‌های هالیوودی است.

کالین ترورو مدیر تولید سری فیلم‌های «پارک ژوراسیک» بود. فرانک مارشال و پاتریک کراولی همکارهای دیگر استیون اسپیلبرگ برای تهیه‌کنندگی این فیلم باز خواهند گشت. «دنیای ژوراسیک: قلمرو» روز دهم ژوئن سال آتی اکران خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>