سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۴۰۰ در ۴:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب

مدیر بخش سینمایی نتفلیکس از پروژه‌های جدید رونمایی کرد

پروژه‌های جدید نتفلیکس

اسکات استوبر مدیر بخش سینمایی نتفلیکس از پروژه‌های جدید دیوید فینچر، بردلی کوپر و دیو شاپل گفت.

به گزارش سوره سینما، «قاتلین» (The Killers) پروژه جدید دیوید فینچر برای نتفلیکس خواهد بود. مایکل فازباندر در نقش یک آدمکش خونسرد ظاهر می‌شود که ناگهان منقلب شده و با وجدان می‌شود. فینچر این فیلم را به سبک «٧» ، «باشگاه مبارزه» (Fight Club) ، «زودیاک» (Zodiac) و «شکارچیان ذهن» (Mindhunter) خواهد ساخت.

اسکات استوبر در مصاحبه‌ای با نشریه ورایتی درباره فیلم فینچر اظهار داشت: فیلم جالب و جذابی خواهد بود. فینچر به روانکاوی دنیای اطرافش می‌پردازد و به بهترین نحو ممکن از داستانش پرده‌برداری می‌کند. او یکی از بهترین فیلمسازان تاریخ است.

استوبر به یک بلاک باستر تابستانی پرهزینه دیگری نیز اشاره کرد. «مرد خاکستری» (The Gray Man) فیلم با بودجه ٢٠٠ میلیون دلاری، توسط انتونی و جو روسو کارگردانان فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و بازیگری کریس ایوانز و رایان گاسلینگ ساخته شده است. او اشاره به حال هوای جیمز باندی و جیسون بورنی فیلم کرد. آنا د آرماس بازیگر دیگر این فیلم خواهد بود که پیش‌تر در فیلم جیمز باندی «زمانی برای مردن نیست» (No time to die) بازی کرده بود.

پروژه دیگر نتفلیکس تجربه کارگردانی بردلی کوپر خواهد بود. «استاد» (Maestro) فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره لنارد برنستاین است. اسکات استوبر درباره این فیلم افزود: حدود ١٨ ماه پیش بردلی یا من تماس گرفت و پرسید که امکانش هست یک قرار صبحانه با هم داشته باشیم؟ پس از دو ساعت و نیم گپ و گفت نشستیم. (کدوم رستوران بوده که اجازه داده دو ساعت و نیم برای صبحونه بنشینند!؟) او خیلی علاقه برای ساختن پروژه نشان داد و ما به نتیجه مثبت رسیدیم.

بردلی کوپر خود نقش برنستاین را بازی می‌کند؛ کری مولیگان نیز نقش همسر برنستاین را بر عهده دارد.

اسکات استوبر به حاشیه‌هایی که درباره برنامه کمدی دیو شاپل به وجود آمد اشاره‌ای نیز کرد. او افزود: همیشه عده‌ای وجود دارند که ممکن است برخی از جوک‌ها به آنان بر بخورد. وقتی کارکنان ما نیز از این برنامه کمدی شکایت داشتند ما احساس خوبی نداشتیم. (در یک گزارش مفصلاً به حواشی «پایان‌دهنده» (The closer) برنامه کمدی دیو شاپل پرداخته‌ایم.)

استوبر گفت: ما قصد داریم که پروژه‌های بیشتری با دیو شاپل همکاری داشته باشیم. فضای سیاسی حاکم در جامعه امروز آمریکا، مردم را به جان یکدیگر می‌اندازد و ساخت کمدی در این اوضاع ماری است بس دشوار. ما تلاش خود را می‌کنیم که با مسائل «ضد همجنس‌بازی» و «ضد تراجنسیتی» مقابله کنیم. اما گاهی اوقات این مرزها در دنیای کمدی جابه‌جا می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>