سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

فصل دوم مستند «ضد» از ۲۰ دی‌ماه روی آنتن می‌رود

Zed2-site

پخش فصل دوم مجموعه مستند «ضد» با پرداخت به معظلات سبک زندگی مدرن از دوشنبه ۲۰ دی‌ماه در شبکه مستند آغاز خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فصل دوم مجموعه مستند «ضد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن کریمیان از دوشنبه ۲۰ دی‌ماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به طور همزمان از پوستر و تیزر سری دوم این مجموعه رونمایی به عمل آمد.

استقبال مخاطبان از فصل اول مجموعه مستند «ضد»، گروه سازنده را برآن داشت تا سری دوم این مستند را نیز تولید کنند.

این مجموعه مستند تلاش دارد در هر قسمت با نقد موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن، مخاطب را نسبت به نفوذ عمیق این نوع سبک زندگی آگاهی بخشیده و مسیر جدیدی را برای حل این معضلات ارائه دهد.

مجموعه مستند «ضد» در ۲۰ قسمت برای فصل دوم تولید شده است که اهم موضوعات آن شامل: پشت پرده تولید انبوه مواد غذایی، اثرات زیان بار مواد شیمیایی، نقد سیاست‌های غلط آموزشی، نفوذ گسترده شتاب‌زدگی و نفوذ فضای مجازی در زندگی کودکان و بزرگسالان  از جمله موضوعاتی است که به آن پرداخته خواهد شد.

این مستند تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان و با پژوهش و نویسندگی علی نیکجو، از ۲۰ دی‌ماه بصورت هفتگی دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

Zed2-Poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>