سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب
فیلمی درباره تاریخ انقلاب اسلامی/

مراحل فنی فیلم شمقدری ادامه دارد

11768-42476

تدوین فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» تمام شده و هم اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد.

تدوین فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» تمام شده و هم اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد.

سوره سینما، فیلمبرداری فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بی‌دل و تهیه‌کنندگی روح‌الله شمقدری از اواخر سال ۹۱ آغاز شده بود و و تا اواخر فروردین ماه ۹۲ ادامه داشت. بخش هایی از این فیلم در دشت مغان شمال استان اردبیل و صحنه هایی از آن در تهران توسط محمدتقی پاکسیما فیلمبرداری شد.

این فیلم به حوادث پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۶ در دشت مغان می‌پردازد و داستان آن در دو مقطع زمانی روایت می شود. در این فیلم همایون ارشادی، میلاد کی‌مرام، نسرین مقانلو، شهرزاد کمال زاده، سحر قریشی، حسن جوهرچی، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی‌پور و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تدوین این فیلم توسط حسن ایوبی به اتمام رسیده و حسین ابوالصدق صداگذاری آن را بر عهده دارد. همچنین پیمان یزدیان آهنگسازی این فیلم را انجام خواهد داد. نام قبلی این فیلم «عبور از مه» بوده است. احتمالا اولین نمایش آن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>