سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

اسکار امسال بدون اجبار ماسک و واکسن زدن برگزار می‌شود

Oscar

پیرو فشارهای مردم بر دموکرات‌های کالیفرنیا، بسیاری از محدودیت‌های مرتبط با کرونا خاتمه خواهند یافت.

به گزارش سوره سینما، حضار در مراسم اسکار امسال لازم نیست که ماسک و یا واکسن زده باشند. پس از فشارهای مردم بر سیاست‌های ریاکارانه دموکرات‌ها، سیاستمداران بالاخره دست از نمایش‌های خود برداشتند. در دو سل اخیر همین دموکرات‌هایی که مردم را مجبور به ماسک و واکسن زدن کردند، در مراسم‌های لاکچری خودشان ماسک نمی‌زدند. سیاستمداران لیبرال بسیاری از مشاغل کوچک را مجبور به تعطیلی و محدودیت کردند درحالی‌که ابر کمپانی‌ها و استودیوهای فیلمسازی به‌راحتی بکار خویش ادامه می‌دادند.

در یکی از بدترین نمونه‌های این سیاست‌ها، لوکیشن فیلم‌برداری در یک رستوران لس‌آنجلسی با حضور مشتریان ماسک نپوشیده اجازه کار داشت ولی رستورانی در آن طرف خیابان اجازه کار نداشت. گویا کرونا برای هالیوودی‌ها نیست.

در بسیاری از مراسم‌های جشنواره‌ای و مهمانی‌های بریزوبپاش کن دموکرات‌ها، سلبریتی‌ها ماسک نمی‌زدند اما پرسنل و خدمه را مجبور به پوشیدن ماسک می‌کردند.

گوین نیوسوم فرماندار کالیفرنیا سال گذشته در یکی از گران‌ترین رستوران‌های دنیا (در منطقه شراب‌سازی دره نپا) مهمانی گرفت. در این مهمانی لاکچری، بسیاری از سرمایه‌داران دعوت شده بودند تا بانی کمپین‌های انتخاباتی دموکرات‌ها بشوند. هیچ یک از حضار ماسک نپوشیده بودند. چندی بعد نانسی پلوسی رئیس مجلس کنگره مهمانی با دعوت از سرمایه‌داران گرفته بود که هیچ یک از پروتکل‌های خودش در مجلس را رعایت نکرد. (پلوسی هر نماینده مجلسی در آمریکا را که در راهروها و سالن‌های عمومی مجلس ماسک نزد، جریمه می‌کند. مارجری تیلور گرین تا کنون بیش از صدهزار دلار جریمه شده است.)

سوپربول پربیننده‌ترین مراسم تلویزیونی در آمریکا، امسال در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود. گوین نیوسوم در مسابقه هفته پیش نه‌تنها ماسک نزده بود بلکه فاصله اجتماعی را نیز رعایت نکرده بود؛ لذا سیاستگذاران لیبرال مجبور شده‌اند تا مسابقه روز یکشنبه را بدون اعمال محدودیت‌های واکسن و ماسک برگزار کنند.

علی‌رغم سیاست‌های اورولی دموکرات‌ها در کالیفرنیا، این ایالت نماد سلامتی در دوران کوران نبوده است. این ایالت با احتساب درصد جمعیت، جز بدترین پنج ایالت در زمینه مرگ به‌خاطر کرونا بوده است. ایالت فلوریدا صد و هشتاد درجه عکس سیاست‌های دموکرات‌ها در کالیفرنیا را در پیش گرفت و باتوجه‌به اینکه فلوریدا یکی از مسن‌ترین ایالت‌های آمریکا است، نتیجه بسیار بهتری در زمینه برخورد با کرونا گرفت.

پیش‌تر همه مجبور به رعایت محدودیت‌های کرونا بودند. شاید بتوانید حدس بزنید که تنها یک گروه از این قاعده مستثنی بود. تیم‌های فیلمسازی و موزیک سازی هالیوودی گروه نظر کرده بودند. گویا بدن‌های سلبریتی‌ها به ویروس مقاوم است!

بیل مار معروف‌ترین مجری‌های لیبرال در تلویزیون از این‌همه دورویی دموکرات‌ها و چپ‌گرایان به ستوه آمده است. او که مجری برنامه است در تمام برنامه‌های امسال میلادی سیاست‌های افراطی چپ‌گرایان را مورد هدف قرار داده است. او در یکی از معروف‌ترین جمله‌هایش گفت: لیبرال‌ها خواستار از خودگذشتگی‌ها و اجبارهایی هستند که خود مجبور به اجرای آن‌ها نیستند.  “Liberals are always suggesting sacrifices on coronavirus that they themselves don’t have to take part in.”

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>