سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

حضور کریس پرت در اقتباس یکی از محبوبترین رمان‌های اکشن

chris-pratt

سریال «ترمینال لیست» ساخته جدید آمازون با بازی کریس پرت تابستان سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، استودیو آمازون خبر پخش «ترمینال لیست» (The Terminal List) با بازی کریس پرت را داد. این مجموعه یکم جولای پخش خواهد شد. کانستنس وو، جین تریپلهورن و تیلور کیچ دیگر بازیگران مجموعه خواهند بود.

داستان «ترمینال لیست» درباره پاتک غافلگیرانه‌ای که به جیمز ریس افسر نیروی ویژه دریایی و گروهان زیر مجموعه او خورد، است. ریس با خاطرات پس از حمله مشکلات فراوانی دارد. او حتی شک به مقصر بودنش می‌برد که در ادامه قصه کاشف بعمل می‌آید نیروهای مخوفی درصدد آسیب رسانی به او و خانواده‌اش هستند.

«ترمینال لیست» بر اساس رمانی به قلم جک کار، اقتباس شده است. این رمان به مدت چند هفته متوالی در لیست پرفروش‌ترین رمان‌های نشریه نیویورک‌تایمز قرار داشت.

chris-pratt2

فصل اول هشت قسمت خواهد بود که همگی در یک روز منتشر خواهد شد. اتفاقی که پیشتر در آمازون بی سابقه بوده است. مجموعه‌های «پسران» (The Boys) و «شکست‌ناپذیر» (Invincible) به‌صورت هفته‌ای منتشر شده‌اند.

کریس پرت با مجموعه «پارک‌ها و تفریحات» (Parks and Recreation) بیشتر بعنوان کاراکتری شوخ و سطحی شناخته می‌شد. اما با حضور در سری فیلمهای «محافظان کهکشان» ، «دنیای ژوراسیک» و چند فیلم علمی تخیلی دیگر، امروز به یکی از چهره‌های شاخص اکشن تبدیل شده است.