سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

گسترش دنیای تیلور شریدان

Taylor-Sheridan

دنیای تیلور شریدان با ساخت و پخش مجموعه‌های «مرد زمینی» و «شیر زن» و فصل دوم مجموعه «۱۸۸۳» گسترش می‌یابد.

به گزارش سوره سینما، سرویس پارامونت پلاس از گسترش دنیای تیلور شریدان خبر داد. بیلی باب تورنتون در نقش اصلی «مرد زمینی» (Land Man) ظاهر خواهد شد. زوئی سالدانا در مجموعه «شیر زن» (Lioness) در نقش بازیگر و مدیر تولید ظاهر خواهد شد. نیکول کیدمن نیز یکی دیگر از مدیران تولید خواهد بود.

فصل دوم «۱۸۸۳» پیش‌درآمد مجموعه پر بیننده «یلواستون» (Yellowstone) ساخته می شود. «۱۹۳۲» اسپیناف این مجموعه خواهد بود که به دوره ای دیگر از خاندان داتن ها در دوران بحران اقتصادی و محدویت فروش و تولید الکل می پردازد.

مجموعه‌ای با بازی سیلوستر استالونه که پیشتر به «کانزاس سیتی» (Kansas City) شناخته می شد، به «پادشاه تولسا» (Tulsa King) تغییر یافت. فیلمبرداری این اثر از ماه آینده آغاز شده و پاییز سال بعد آماده پخش می‌شود.

«مرد زمینی» داستان یک مدیر بحران در یک شرکت نفتی را دنبال می‌کند. لوکیشن این مجموعه در غرب ایالت تگزاس خواهد بود. در اینجا بیشتر به سلاطین و سوداگران میلیاردر نفتی پرداخته می‌شود. افرادی که فضای سیاسی و اقتصادی کشور را دگرگون کرده‌اند. فیلمبرداری این اثر از سال آینده شروع می‌شود.

«شیر زن» داستان یک تفنگدار نیروی دریایی را دنبال می‌کند که توسط سازمان سیا مامور شده تا به دختر رئیس یک سازمان تروریستی نزدیک شده و سازمان را از درون تخریب کند. سالدانا در نقش مدیر پروژه «شیر زن» ظاهر می‌شود که تعدادی مامور مخفی زن را آموزش داده تا رهبران سازمان‌های تروریستی را بقتل برسانند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>