سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب

حضور هنری کاویل در «آرگایل»

Henry-Cavill

متیو وان کارگردان فیلم‌های «کینگزمن» و «مردان ایکس» فیلم «آرگایل» را با نقش‌آفرینی هنری کاویل می‌سازد.

به گزارش سوره سینما، سرویس اپل تی وی از «آرگایل» (Argylle) فیلم تریلر هنری کاویل و دوآ لیپا رونمایی کرد. این اثر داستان یک جاسوس تراز اول را دنبال می‌کند که حافظه‌اش به طرز مشکوکی پاک شده است. در حافظه جدیدش او فکر می‌کند که یک نویسنده رمان‌های جاسوسی است که پس از بازگشتن حافظه‌اش، درصدد انتقام گیری از سازمان سابقش می‌افتد.

Argylle

سم راکول، برایس دالاس هاوارد، جان سینا، برایان کرنستون و ساموئل ال جکسون دیگر بازیگران پروژه هستند. متیو وان کارگردان پروژه خواهد بود. او سابقه ساخت «کینگزمن» (The King’s man) را در کارنامه دارد. وان درباره فیلم به هالیوود ریپورتر گفت: من دنبال کسی بودم که مادرزاد شبیه جیمز باند باشد، هنری کاویل را قبل از اینکه به مجموعه فیلم‌های جیمز باند بپیوندد، ربودم. او نقش یک قهرمان اکشن را اینجا بازی می‌کند و حال و هوای فیلم با «کینگزمن» متفاوت است. من می‌خواستم تا ادای دینی به فیلم‌های اکشن و پلیسی دهه هشتاد کرده باشم.

«آرگایل» اولین فیلم از یک مجموعه سه قسمتی بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. از نکات قابل توجه این است که شروع پروژه قبل از انتشار عمومی رمان‌ها زده شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>