سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

آخرین اخبار از جیمز باند جدید

Henry-Cavill

پس از خداحافظی دنیل کریگ از دنیای باند، تهیه‌کنندگان این مجموعه باید به فکر جایگزین او باشند که این امر سروصدای زیادی در میان شرط‌بندان به راه انداخته است.

سوره سینما – احتمالاً فکر می‌کردید که شرط‌بندی بر سر مسابقات ورزشی یا اتفاقات مهم سیاسی و اجتماعی باشد اما جایگزین دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند نیز درب شرط‌بندی را باز کرده است. تاکنون رگی‌جین پیج با احتمال پنج به دو در صدر قرار دارد. این بازیگر با ایفای نقش اصلی در مجموعه «بریجرتون» بر سر زبان‌ها افتاد. هنری کاویل با احتمال چهار به یک در رتبه دوم، تام هاردی با احتمال شش به یک و ادریس آلبا احتمال دوازده به یک را دارد.

در این میان ادریس آلبا برای بازی در این نقش ابراز علاقه‌مندی کرده بود اما تهیه‌کنندگان در نظر داشتند که او در نقش منفی قصه ظاهر شود. پس از نظرسنجی از مشتاقان این سری، معلوم شد که مردم دوست دارند تا آلبا را در نقش قهرمان ببینند تا در نقش منفی.

البته آلبا که ۴۹ سال سن دارد ممکن گزینه خوبی برای این نقش نباشد؛ عموماً از ستاره این مجموعه انتظار می‌رود که در چند اثر حضور داشته باشد که ممکن است به ضرر آلبا تمام شود.

ناگفته نماند که خبر از حضور یک زن در این نقش شایعه شده بود که وب‌سایت ببیلون بی در واکنشی کنایه‌آمیز نوشت: «جیمز باند زن حین یک صحنه تعقیب و گریز ماشینی برای پرسیدن آدرس کنار زد و کل تیم فیلم‌برداری را معطل کرد.»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>