سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

زور مافیای چپ‌گرایی به دیزنی چربید

walt-disney-world-resort

باب چاپک مدیرعامل دیزنی پس از یک هفته سرسام‌آور، سر تعظیم جلوی مافیای چپ‌گرایی فرود آورد. او گفت که به قهرمان اقلیت‌های جنسیتی تبدیل خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، باب چاپک هرگونه شک و شبه درباره موقعیت سیاسی دیزنی درباره لایحه «حقوق والدین در تحصیل کودکان» را پایان داد. این لایحه، آموزش مفاهیم تراجنسیتی را به کودکان زیر هشت سال، منع می‌کند. (برای توضیحات بیشتر اینجا را بخوانید)

باب چپک، توسط کارکنان حامی آموزش مفاهیم تراجنستی به خردسالان، تحت‌فشار گذاشته شده بود تا مخالفت دیزنی با لایحه «حقوق والدین …» را به‌صورت علنی بیان کند. این گروه از دیزنی خواستند تا به حامیان لایحه کمک مالی نکند.

باب چپک در بیانیه‌ای سر تعظیم را جلوی مافیای چپ‌گرایی فرود آورد و گفت: خطاب به همکاران عزیزم، علی‌الخصوص جامعه ۲SLGBTQQIA+ (تراجنسیت، همجنس‌باز، بدون جنسیت و…)، از شما بابت درمیان‌گذاشتن رنجی که کشیده‌اید و فشاری که متحمل شدید درباره واکنش ضعیف پیشین ما به لایحه «نگو همجنس‌باز» *، سپاسگزارم. صحبت‌کردن با شما، خواندن نامه‌هایتان و ملاقات با شما، کمک شایانی به بنده کرد تا بفهمم که سکوت ما چقدر برای شما دردناک بوده است. به‌وضوح مشخص است که مشکل فقط یک لایحه در فلوریدا نیست، بلکه چالشی است برای حقوق بشر. شما نیاز به یاور قدرتمندتری داشتید که من ناامیدتان کردم.

چپک در ادامه افزود: ما سریعاً از گروه‌هایی که با چنین لایحه‌هایی در ایالت‌های دیگر مبارزه می‌کنند، حمایت تمام‌عیار خواهیم داشت. ما سخت تلاش می‌کنیم تا موضع سیاسی‌مان، نشانگر ارزش‌هایمان باشد و تصمیم گرفتیم تا کمک‌های مالی به سیاستمداران ایالت فلوریدا را پایان دهیم. او در ادامه اذعان داشت: من عمیقاً معتقدم که با به دلیل حضور تراجنسیت‌ها و… در ساختار سازمانی‌مان، بی‌نهایت کمپانی بهتر و قوی‌تری هستیم.

Bob-Chapek

فشارهای وارده به دیزنی وقتی بیشتر شد که نامه‌ای از کارکنان پیکسار در دست جراید افتاد

کارکنان کمپانی انیمیشن‌سازی پیکسار مدعی شدند که دیزنی آثار آنها را سانسور می‌کند و متحد بدی برای «تراجنسیت و …» بوده است. آنها دیزنی را به سانسور کردن صحنه‌های ابراز عاشقی میان همجنس‌بازان، محکوم کردند. کارکنان در ادامه دیزنی را به دلیل حمایت ناکافی از جنبش ۲SLGBTQIA+ محکوم کردند.

کمپین حقوق بشر، کمک مالی دیزنی را رد کرد؛ آنها درخواست سرمایه‌گذاری و تلاش بیشتر را از دیزنی دارند

کمپین حقوق بشر، بزرگ‌ترین سازمان حمایت از تراجنسیت‌ها، همجنس‌بازها و … در آمریکا، دست رد به کمک مالی دیزنی زد. آنها خواستار حمایت بیشتر هستند. سکوت چند روز پیش دیزنی مقابل لایحه «حقوق والدین …» سبب شد تا این سازمان پول دیزنی را نگیرد.

سخنگوی این سازمان در بیانیه‌ای گفت: سازمان ما تا وقتی که دیزنی برادری خود را ثابت نکند، پولی از آن‌ها نخواهد گرفت. «لایحه حقوق والدین …» جان خردسالان متمایل به این گرایش‌ها را به خطر می‌اندازد.

ران دی سنتیس فرماندار فلوریدا، حمایت علنی دیزنی از مافیای چپ‌گرایی را محکوم کرد

ران دی سنتیس فرماندار فلوریدا درباره حمایت علنی دیزنی از مافیای چپ‌گرایی گفت: یکسری از کمپانی‌ها هستند که ثروت بسیاری از فروش محصولات «مناسب کودکان و خانواده» اندوخته‌اند. والدین نمی‌خواهند که فرزندانشان شست‌وشوی مغزی شوند لذا کمپانی‌ها (امثال دیزنی) باید والدین را درک کنند.

دی سنتیس در ادامه از ریاکاری دیزنی انتقاد کرد و گفت که این شرکت حاضر است برای گسترش «تراجنسیت» حتی بمیرد ولی از طرفی دیگر، التماس کمونیست‌های چینی را نیز می‌کند. اگر آنها حاضرند برای تراجنسیت‌ها بمیرند، چه توجیهی برای پرکردن جیبشان با رابطه داشتن با کمونیست‌های چینی دارند؟ امثال دیزنی را بهتر بشناسید … آنها برای پول هر کاری می‌کنند؛ حتی چشم‌پوشی از جنایات چینی‌ها. ما در فلوریدا آنچه را که صلاح مردم است می‌کنیم، نه آنچه که مافیای چپ‌گرایی از ما می‌خواهد.

جو بایدن و دولت دموکرات بیشترین اعتراض را به این لایحه دارند

بایدن در صفحه توییترش نوشت: من می‌خواهم همه «ترنس‌ها و …» علی‌الخصوص خردسالان تراجنسیتی که متضرر این لایحه نفرت‌انگیز شده‌اند، بدانند که من و دولتم حامی شما هستیم و برای حق‌وحقوق شما عزیزان مبارزه خواهیم کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>