سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

مردم خواهان حذف امبر هرد از «آکوامن ۲»

Amber-Heard-Court

با شدت‌گرفتن حواشی پیرامون دادگاه جانی دپ و امبر هرد، دادخواست مردمی برای حذف امبر هرد از «آکوامن ۲» سرعت گرفته است.

به گزارش سوره سینما، سایت change.org یک دادخواست عمومی برای حذف امبر هرد از «آکوامن ۲» را در سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. این دادخواست در چند روز اخیر، شهادت دهندگان بسیاری پیدا کرده و بیش از ۲ میلیون نفر به این جنبش پیوسته‌اند.

در متن این دادخواست آمده است: دادگاه جانی دپ، امبر هرد را به‌عنوان فردی که جانی دپ را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده، برای همگان نمایان کرده است. جانی دپ در طول شهادتش اشارات متعددی به جرائم امبر هرد کرد. دپ شهادت داد که امبر هرد با پرتاب کردن بطری ودکا به سمت او سبب شد تا نوک انگشتش قطع شود؛ و در یکی از بی‌شمار دعواهای میان این دو، امبر هرد جانی دپ را کتک می‌زده. امبر هرد سابقه خشونت علیه زوجش را دارد. او در سال ۲۰۰۹، زنش را نیز مورد آزار و اذیت قرار می‌داده؛ لذا کمپانی وارنر می‌بایست به داد قربانیان امبر هرد گوش کند و او را از «آکوامن ۲» حذف کند و نباید پری به کلاه چنین ظالمی بزند.

تیم جانی دپ در سال ۲۰۲۰ یک صدای از پیش ضبط شده از مکالمات میان خودش و امبر هرد را برای رسانه‌ها فرستاد. متن این مکالمه بدین شرح است: من (امبر هرد) بهت مشت نزدم. مطمئن نیستم که وضعیت انگشتانم چطوری بود. من آسیبی بهت نرساندم. من بهت مشت نزدم؛ من فقط کتک زدم.

در ادامه این مکالمه دپ قسم می‌خورد که مشت خورده و واکنش امبر هرد به حرف دپ جالب است؛ هرد گفت: خیلی بچه‌ای. یک ذره بزرگ شو.

امبر هرد در واکنش به این دادخواست در سال ۲۰۲۰ به وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی گفت: شایعات و کمپین‌های اینترنتی که با پول خریده و پخش می‌شوند، انتخاب تیم بازیگری را دیکته نمی‌کنند؛ چون آنها هیچ ریشه‌ای در واقعیت ندارند. طرفداران واقعی سبب ساخته‌شدن «آکوامن» و «آکوامن ۲» هستند. من خیلی مشتاق شروع فیلم‌برداری قسمت بعدی در سال آینده هستم.

شایان‌ذکر است که شایعات و کمپین‌های اینترنتی مستقیماً در انتخاب ستاره‌ها تأثیر می‌گذارد. مدیر برنامه جانی دپ در دادگاه شهادت داد که اتهامات امبر هرد به جانی دپ سبب شد تا دیزنی و وارنر او را کنار بگذارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>