سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

همکاری اپل و برد پیت در فیلم فرمول یک

Formula_1_Brad_Pitt

کمپانی اپل فیلمی درباره مسابقات فرمول یک با بازی برد پیت و کارگردانی جوزف کوزینسکی را خرید.

به گزارش سوره سینما، برد پیت نقش یک راننده با سابقه فرمول یک را بازی خواهد کرد. او از دوران بازنشستگی دوباره به پیست مسابقات باز می‌گردد و هم تیمی او فردی است که برای اولین بار رانندگی یک ماشین فرمول یک را می‌کند. این دو می‌بایست با بهترین های این ورزش، رقابت کنند. تیمی که فیلم «تاپ‌گان: ماوریک» را نوشته، تهیه و کارگردانی کرده، برای این پروژه استخدام شده‌اند. جوزف کوزینسکی در سمت کارگردان، اهرن کروگر فیلمنامه را می‌نویسد و جری بروکهایمر نیز تهیه‌کننده فیلم است. لوئیس همیلتون پرافتخارترین راننده تاریخ فرمول یک، نیز یکی از سرمایه‌گذاران پروژه خواهد.

این دومین پروژه‌ای است که کمپانی اپل با برد پیت در چند ماه اخیر پیش خواهد برد. پیشتر پیت در کنار جورج کلونی پیش تولید فیلمی به کارگردانی جان واتس درباره دو آدمکش را با بودجه‌ای در رنج ۱۴۰ میلیون دلار شروع کرده‌اند.

اپل امید دارد که این فیلم فرمول یک با موفقیت چشمگیر «تاپ‌گان» در گیشه و ستاره بودن برد پیت، به فیلم مهمی برای تبلیغ استودیو تبدیل شود.

زوج پیت و کوزینسکی پیشتر قرار بود تا فیلمی درباره کرول شلبی بسازند که در نهایت تیم دیگری با بازی من دیمون فیلمی درباره شلبی به نام «فورد علیه فراری» ساختند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>