سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آبان ۱۴۰۲ در ۶:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب
ساخت فیلم جدیدی از کارگردان «داستان ازدواج»؛

همکاری برد پیت و آدام سندلر در کمدی نتفلیکس

Brad-Pitt

بر اساس اخبار درز کرده، نتفلیکس فیلم بلند بعدی نوآ بامباک را تولید خواهد کرد که گویا داستانی شیرین و احساسی از به بلوغ رسیدن عده‌ای بزرگ‌سال را ارائه خواهد کرد.

سوره سینما – نیویورک پست در دسامبر ۲۰۲۲ خبری در رابطه با چراغ سبز نتفلیکس به فیلم جدیدی با بازی آدام سندلر و برد پیت، به کارگردانی نوآ بامباک را منتشر کرد. در آن زمان این خبر توسط عوامل دخیل در این پروژه با قطعیت به تائید نرسید، اما مدیر اجرایی نتفلکیس، اسکات استابر در مصاحبه‌ای با کولایدر جزئیات بیشتری را در رابطه با این پروژه ارائه کرده است:

«نوآ بامباک پروژه شگفت‌انگیزی در دست دارد که تداعی‌کننده فیلم «جری مگوایر» با فضایی امیدبخش است، و حضور دو ستاره سینما در کنار یکدیگر در این فیلم می‌تواند اثر هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی‌ای را نوید دهد.»

سندلر و پیت مسلماً از ستارگان بزرگ سینما هستند. ترکیب آن‌ها مقداری غریب به نظر می‌رسد اما قطعاً می‌توانند فضای جالب‌توجهی را خلق کنند. مخاطبان امیدوارند که اسکات استابر به همین دو نفر اشاره کرده باشد. بامباک که در نویسندگی فیلم «باربی» با گرویگ همکاری داشت، هم‌اکنون به‌واسطه موفقیت این فیلم در گیشه از روحیه کاری بالایی برخوردار است.

بعد از نامزدی فیلم «داستان ازدواج» بامباک در ۶ بخش اسکار شامل بهترین فیلم، او در ژانویه ۲۰۲۱ طی امضای قراردادی با نتفلکیس موظف شد تا چندین پروژه را برای این شبکه رهبری کند. سه فیلم آخر بامباک توسط نتفلیکس منتشر شده‌اند؛ «داستان مایرو ویتز» در سال ۲۰۱۷؛ «داستان ازدواج» در ۲۰۱۹، و فیلم ابزوردیستی «نویز سفید» که چیزی جز هدر دادن ۱۲۰ میلیون دلار پول نبود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>