سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

برد پیت از آنجلینا جولی شکایت کرد

brangelina

برد پیت از آنجلینا جولی به دلیل ضرر زدن مالی شکایت کرد.

به گزارش سوره سینما، این زوج سابق (برد پیت و آنجلینا جولی)، ملکی در جنوب فرانسه را خریده بودند. برد پیت در این ملک کسب و کار در زمینه پرورش انگور نیز به راه انداخته بود و از اینکه جولی هیچ تلاشی برای توسعه این بیزنس نکرده بود، شاکی است. جولی چندی پیش سهم خود از این ملک و بیزنس را بدون اطلاع پیت می‌فروشد که در نهایت کار به دادگاه می‌کشد.

پیت خواستار برگزاری دادگاه در مقابل هیئت منصفه شده است که بسیاری معتقدند پیروزی جانی دپ علیه امبر هرد این شجاعت را به او داده است. اما پیت در کالیفرنیا شکایت تنظیم کرده است که احتمال موفقیت یکی شاکی مرد علیه زنی چپ‌گرا در این ایالت تقریباً صفر است.

طرفداران امبر هرد نیز معتقدند که پیروزی دپ فضایی را ایجاد کرده که مردان – به تعبیر آنها – زورگو می‌توانند ظلم علیه زنان را به‌صورت قانونی انجام دهند. موضوعی که حتی باعث اعتراضات به روند دادگاه جانی دپ هم شده بود. هرچند نتیجه پرونده برانجلینا می‌تواند کاملاً متفاوت باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>