سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب
به کارگردانی مونا زندی/

بهروز کریمی تلاش زنان فعال اجتماعی را مستند می‌کند

BEHROOZ-KARIMI

تصویر برداری مستند ۵ قسمتی «شور زندگی» به تهیه‌کنندگی بهروز کریمی آغاز می‌شود.

تصویر برداری مستند ۵ قسمتی «شور زندگی» به تهیه‌کنندگی بهروز کریمی آغاز می‌شود.

کریمی در باره مستند «شور زندگی» گفت: در این مجموعه به موفقیت زنان سرپرست خانوار فعال در گروه‌های همیار خواهیم پرداخت. نکته دارای اهمیت درباره این زنان رسیدن آنان به سطح قابل توجهی از توانمندی است. دراین برنامه با روایتی مستند از گروه‌های همیار به ابعاد اجتماعی و اقتصادی زندگی زنان فعال در این گروه ها پرداخته و تلاش ، شوق فعالیت و شور زندگی درآنان را به تصویر می‌کشیم.

وی افزود: این بانوان با استعانت از حضرت حق و با هدایت و حمایت معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و بالا بردن روحیه تعاون در خود و ارجح دانستن منافع جمعی به منافع فردی، به خود باوری رسیده و با تلاش وکوشش جمعی در مسیر رسیدن به توانمندی، موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده‌اند. تصویربرداری «شور زندگی» در لاهیجان، دماوند، قم، زنجان و سبزوار انجام خواهد شد.

بهروز کریمی اضافه کرد: مونا زندی حقیقی این مجموعه را کارگردانی می‌کند و محمدرضا تیموری تصویربرداری کار را برعهده گرفته است. دیگر عوامل اصلی این مستند عبارتند از دستیار کارگردان وبرنامه ریز : شقایق عزیزخانی، صدا برداراحمد رضا طایی، مدیرتدارکات: بهادر کریمی.

این برنامه در گروه اجتماعی شبکه یک در ۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای تهیه می‌شود. مونا زندی حقیقی فیلم سینمایی «عصر پاییز» را کارگردانی کرده است.