سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

سریال جدید جعفری‌جوزانی در راه شبکه نمایش خانگی

Jozani

«بهشت تبهکاران» مسعود جعفری‌جوزانی و «چیدمانه» سیدجواد هاشمی از شورای تولید و انتشار ساترا مجوز گرفتند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی ساترا؛ جلسه شورای انتشار ساترا با حضور اعضای حقیقی و حقوقی روز چهارشنبه پنج مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ در ساترا تشکیل شد و شورا با انتشار برنامه «چیدمانه» به تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی در رسانه «فیلم ناب» موافقت کلی انجام داد. در این جلسه برنامه «اول شو» دیگر برنامه رسانه «فیلم ناب» نیز مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

همچنین بعد از ظهر روز چهارشنبه شورای صدور مجوز تولید سریال، با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در ساترا تشکیل شد و اعضای شورا به بررسی طرح‌ها و فیلمنامه‌های وصول شده به دبیرخانه شورا پرداختند.

در این جلسه با طرح فیلمنامه سریال «بهشت تبهکاران» به نویسندگی مسعود جعفری‌جوزانی موافقت شد و فیملنامه «طاغی»، «سانفرانسیسکو» و «قمارباز» مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد جلسات کارشناسی با نویسندگان برگزار شود.

یکی از وظایف اصلی ساترا حمایت و تسهیل‌گری برای تولید و انتشار محتوای بومی سالم و متناسب با نیاز فرهنگی خانواده ایرانی و اسلامی است و در همین راستا جلسات شورای انتشار و تولید به صورت منظم و هفتگی در ساترا برگزار می‌شود و طرح‌های تولید برنامه و همچنین طرح‌ها و فیلمنامه سریال‌های وصول شده به دبیرخانه معاونت پایش و نظارت، مورد بررسی اعضا قرار می‌گیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>