سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «قمارباز» از ساترا مجوز گرفت

Mohamadreza-Shafiee

در آخرین نشست شورای پروانه تولید سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌‍و تصویر فراگیر، محمدرضا شفیعی برای تولید سریال «قمارباز» از ساترا مجوز گرفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی ساترا؛ در آخرین جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا، چهار طرح ارسال شده به دبیرخانه شورا مورد بررسی قرار گرفتند و طرح‌های «قمار باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و «راه‌های فرعی» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل تایید شدند.

در ادامه جلسه، طرح «قهوه ترک» به نویسندگی محمدرضا رضایی‌راد و نغمه ثمینی و کارگردانی منیر قیدی که توسط رسانه «فیلم نت» ثبت شده بود، مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد دو نفر از اعضای شورا در نشست مشورتی با نویسنده و کارگردان، طرح سریال را ارزیابی کنند.

آخرین طرح بررسی شده در جلسه شورا، «بامداد خمار» به نویسندگی محمد داوودی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی بود که مقرر شد جلسه کارشناسی با نویسنده و تهیه‌کننده برگزار و نتیجه جلسه مشورتی برای شورا ارسال شود.

شورای صدور مجوز تولید به‌عنوان یکی از شوراهای تخصصی ساترا، مسئول صدور مجوز تولید سریال‌ها و برنامه‌ها برای انتشار در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است و اعضای حقیقی و حقوقی این شورا به صورت منظم هر هفته دو بار تشکیل جلسه و طرح‌های وصول شده به دبیرخانه را مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>