سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

اولین نقش سینمایی کانر مک‌گرگور

conor-mcgregor

کانر مک‌گرگور قهرمان مسابقات UFC همبازی جیک جیلنهال در فیلم سینمایی «خانه جاده‌ای» خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، استودیو پرایم ویدیو «خانه جاده‌ای» (Road House) را به همراه بازیگرانی نظیر بیلی مگنسن، دنیلا ملکویر، لوکاس گیج و ترویس ون وینکل خواهد ساخت.

انتونی باگاروتزی نویسنده پروژه بوده و داگ لایمن کارگردان مشهور آثار اکشن، کارگردانی پروژه را بر عهده خواهد داشت. لایمن «لبه فردا» (Edge Of Tomorrow) ، «هویت بورن» (The Bourne Identity) ، «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) را در کارنامه هنری‌ خود دارد.

داستان فیلم کاراکتر جیک جیلنهال مبارز بازنشسته ufc را دنبال می‌کند. او مشغول به کار در یک هتل در فلوریدا می‌شود امل پس از مدتی متوجه می‌شود که این هتل با لوکیشنی رویایی، رازهای نهفته دارد. نقشی که مک‌گرگور ایفا خواهد کرد، هنوز مشخص نیست اما صحبت از نقشی اورجینال برای او است.

هالیوود مدتی است که در تلاش است تا با مک‌گرگور یک کار سینمایی یا تلویزیونی را پیش ببرد. اما ستاره سابق رینگ هشت‌ضلعی، حاضر نبود در هر پروژه‌‌ای حاضر شود. شایان‌ذکر است که مبارز ایرلندی، یکی از ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ بوده و شهرت جهانی در به وجد آوردن هواداران دارد. تهیه‌کنندگان پروژه به مک‌گرگور پیشنهاد کار را دادند، او برای اولین بار «خانه جاده‌ای» که در سال ۱۹۸۹ با بازی پتریک سویزی ساخته شده بود و برای ایفای نقشی در بازسازی فیلم، متقاعد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>