سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی دیزنی از برنامه‌های نمایشگاه D23

Disney-D23

شرکت والت دیزنی لیست گسترده‌ای از رویدادهای جدید برای نمایشگاه D23 خود در ماه آینده منتشر کرده است. از جمله نمایش‌های جدید می‌توان بهMarvel، Disney+،Disney Parks و به انیمیشن‌های والت دیزنی و همچنین پنل‌هایی برای The Simpsons، Tron، Dancing with the Stars ، Encanto، Bob’s Burgers و Zootopia+ اشاره کرد.

سوره سینما – دیزنی قبلاً اعلام کرده بود که جشن صدمین سالگرد آن با نام Disney100 به طور رسمی در نمایشگاه D23 امسال که از ۹ تا ۱۱ سپتامبر در پنج مرحله مختلف در مرکز همایش های آناهایم برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد. بلیت‌ها فروخته شده است، اما این مراسم به صورت زنده در حساب‌های D23Expo.com و DisneyD23 YouTube، Facebook و Twitter دیزنی پخش خواهد شد.

در این رویداد برای اولین بار از نماد دیجیتالی DisneyMe رونمایی می شود که یک آواتار دیجیتالی کاملاً جدید در برنامه Play Disney Parks است. مهمانان می‌توانند با ایجاد DisneyMe منحصر به فرد خود، «سبک دیزنی خود را بیان کنند». میهمانان در نمایشگاه D23 به یک ماموریت دعوت می شوند که فقط در نمایشگاه می تواند تکمیل شود. شرکت‌کنندگان لباس‌ها و لوازم جانبی دیجیتال Disney Wish و D23 Expo را با طراحی ویژه برای DisneyMe خود در اطراف نمایشگاه خواهند دید. جزئیات بیشتر احتمالاً در نمایشگاه اکسپو اعلام خواهد شد.

برنامه  D23 EXPO2022

مراسم جوایز افسانه های دیزنی Disney100 در نمایشگاه D23 با ارائه ای توسط باب چپک، مدیرعامل دیزنی آغاز می شود. در مراسم افسانه‌های دیزنی از هنرمندانی که سهم قابل توجهی در میراث دیزنی داشته‌اند، تجلیل خواهد شد. اسامی پذیرفته‌شدگان ۲۰۲۲ در هفته‌های آینده اعلام می‌شود.

Disney-D23_2

گردهمایی بهترین‌های صنعت انیمیشن

مهمانان انیمیشن های دیزنی و پیکسار با جزئیات جدید، اولین تصاویر، پیش درآمد ها، شگفتی ها و اعلامیه های مربوط به عناوین آینده سینمایی و دیزنی پلاس در میان هواداران حضور خواهند یافت. همچنین روسای استودیوهای مذکور، فیلمسازان و بازیگران برخی از هیجان انگیزترین عناوین این استودیوها، روی صحنه گرد هم می آیند.

فیلمسازان، استعدادهای مشهور و مهمانان  استودیو مارول، لوکاس فیلم و استودیو قرن بیستم به نمایندگان روی صحنه خواهند پیوست تا عناوین سینمایی و محصولات دیزنی+ را به نمایش بگذارند. با رفتن به پشت صحنه فیلم‌ها، برنامه های ویژه و سریال‌های این استودیو، شرکت‌کنندگان فیلم‌های اختصاصی را می‌بینند و جزو اولین کسانی خواهند بود که از تولیدات آینده این کمپانی باخبر خواهند شد.

تهیه کنندگان آرشیو والت دیزنی و نمایشگاه سمل ، جزئیاتی در مورد جشن ۱۰۰ سال شگفتی دیزنی، که قرار است در موسسه فرانکلین در فیلادلفیا در ۲۰ فوریه اکران شود را اعلام می کنند.

دیزنی ویترینی انحصاری از محتوای آینده ارائه خواهد داد!

ویترین انحصاری دیزنی با حضور استعدادها و پیش‌نمایش‌هایی که قبلاً هرگز دیده نشده از محتوای اصلی برای Disney+، Disney Channel و Disney Junior خواهد بود. همچنین سری جدید Disney+ Original National Treasure، American Born Chinese و The Santa Claus نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

خانواده مغرور دیزنی+ پر سر و صداتر از همیشه

بازیگران و تیم خلاق  مجموعه The Proud Family گرد هم می آیند تا درباره احیای سریال خود بحث کنند و نگاهی به فصل آینده سریال خود بیاندازند.

رژه Main Street ؛ ۵۰ سال جادو و تخیل شبانه

در این قسمت از برنامه به چگونگی شکل گیری رژه نمادین و تکامل آن از سال ۱۹۷۲ تا به امروز پرداخته می شود.

دنیای والت دیزنی از رویا تا واقعیت

آرشیو والت دیزنی و مهمانان ویژه با استفاده از عکس هایی که تا به حال دیده نشده اند ، نگاهی به ساخت و ساز و افتتاح خارق العاده استراحتگاه جهانی والت دیزنی می اندازند.

صنعت مد در دیزنی

مسابقه نهایی لباس دیزنی (D23 Expo Masquerade 2022) با میزبانی نینا وست و داوران مهمان، ایوت نیکول براون، اشلی اکستاین و آلی مکی برگذار خواهد شد.

در طی این مسابقه ، چهار تن از نمادهای مد دیزنی با مدیریت لزلی کی، بنیانگذار  Disney Bound در مورد همکاری های خود بحث خواهند کرد.

آینده‌ای بی‌کران

جاش دامارو، رئیس هیئت مدیره پارک های دیزنی ، آنچه در سرتاسر جهان دیزنی در پارک ها، دریاهای آزاد، خانه و فراتر از آن رخ خواهد داد را پیش بینی و بررسی خواهد کرد. شرکت کنندگان در پشت صحنه نگاهی به آنچه که تخیلگران دیزنی در ذهن دارند، خواهند داشت.

نشنال جئوگرافیک و دیزنی؛ ۱۰۰ سال کاوش در جهان از طریق داستان‌سرایی

تهیه کننده دان هان ، پروژه های دیزنی در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ بررسی می کنند ؛ سفری مصور در طول این دوران با تصاویری که به ندرت دیده شده اند که سبک منحصر به فرد والت دینی را منعکس می کند را به اشتراک می گذارد و نیمه قرن جادویی دیزنی را بازبینی می کند.

ماجراهای حماسی با برتی گریگوری از نمایش ویژه نشنال جئوگرافیک

برتی گرگوری ۲۹ ساله بینندگان را طی سفری حماسی به دیدنی ترین و مخفیانه ترین گوشه های دنیای وحشی ما خواهد برد.

دیزنی و نشنال جئوگرافیک با اعتقاد مشترک به قدرت داستان‌گویی برای تغییر جهان، مدت‌ها قبل از رسمی شدن اتصال آنها در سال ۲۰۱۹ باهم در ارتباط و همکاری بودند. قاب زرد نمادین Nat Geo همیشه به عنوان درگاهی برای کاوش دورترین نقاط زمین و فراتر از آن عمل کرده است. در واقع، مجموعه تصاویر نمادین Nat Geo از دنیای شگفت انگیز والت دیزنی الهام گرفته است.

نمایش ویژه نشنال جئوگرافیک ؛ بی حد و حصر با کریس همسورث

دیزنی نگاهی اختصاصی به مجموعه جدید Disney+ Limitless! که در آن کریس همسورث بدن و ذهن خود را به کمک تجربیاتی متحول می کند ، خواهد داشت و نکاتی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما کمک کند زندگی، بدن و ذهن سالم تری داشته باشید.

نسل بعدی نشنال جئوگرافیک

با جدیدترین ستاره‌های نشنال جئوگرافیک آشنا خواهید شد که بینندگان را به دورافتاده‌ترین نقاط روی زمین به دنبال مناظر خیره‌کننده، حیات وحش خارق‌العاده، غذاهای عجیب و غریب، چالش‌های حماسی و داستان سرایی مخفیانه می‌برند.

یک بعد از ظهر ویژه دهه نودی با کلاب میکی موس کاملاً جدید

بازیگران از کلاب میکی ماوس جدید خاطرات خود را در مورد سومین تجسم این مجموعه (۱۹۸۹-۱۹۹۴) به اشتراک می‌گذارند و می گویند که چگونه این انیمیشن با برجسته کردن موضوعاتی توانست مرزها را جابجا کند.

دیزنی ، پانل اختصاصی مستند اصلی خود را به «میکی: داستان موش» می دهد تا حضور مجدد یکی از محبوب ترین نمادهای جهان را جشن بگیرد. این پانل با میزبانی برت ایوان، صدای رسمی میکی، و با حضور مهمانانی از جمله فیلمسازان و شرکت کنندگان منتخب فیلم خواهد بود. شرکت کنندگان از پشت صحنه ساخت فیلم نیز دیدن خواهند کرد.

مارول کامیکس؛ جشن ۶۰ سالگی «مرد عنکبوتی» شگفت‌انگیز

شصت سالگی دیدنی، هیجان انگیز و پرطرفدار «مرد عنکبوتی» جشن گرفته خواهد شد. او از اولین بازی خود در فانتزی شگفت‌انگیز شماره ۱۵ در سال ۱۹۶۲، راه خود را به سمت ستاره‌ای بین‌المللی طی کرد. نیک لو، سردبیر اجرایی مارول و سی بی سبولسکی، سردبیر مارول ، با هم همکاری می کنند تا تاریخ کمیک این شخصیت دوست داشتنی را در شش دهه ردیابی کنند.

هواپیمای والت ؛ پرواز در طول تاریخ دیزنی

هواپیمای Grumman Gulfstream I ، هواپیمای اختصاصی والت دیزنی که به عنوان «موش» از آن یاد می‌شود، به نمایشگاه D23 بازمی گردد.

بازیگران و تیم خلاق Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur ، قبل از پخش در کانال Disney و Disney+، نگاهی انحصاری در این جشنواره به سریال خواهند داشت.

بازیگران و سازندگان سریال انیمیشن The Bob’s Burgers! که برنده جایزه امی نیز شد ، در یک میزگرد پر جنب و جوش به بررسی این اثر می پردازند.

طراحان، هنرمندان و استایلیست‌های نمایش FX’s AHS: Behind the Screams  ( داستان ترسناک آمریکایی : پشت پرده جیغ ها )جزئیاتی در مورد چگونگی تازه نگه داشتن ایده های خلاقانه خود پس از ۱۱ قسمت به طرفدارانش ارائه می‌دهند. لو ایریش تهیه کننده و طراح صحنه و لباس و ارین کروگر مکاش تهیه کننده و هنرمند گریم از جمله اعضای پنل خواهند بود.

همچنین در این مراسم نگاهی به پیش درآمد Zootopia+ ، جدیدترین مجموعه انیمیشنی که از Disney Animation  با کارگردانی جوزی ترینیداد و ترنت کوری که به دیزنی+ می آید ، انداخته خواهد شد.

ستارگان ABC’s Home Economics درباره ساخت این کمدی خانوادگی بحث می کنند و نظرات خود را حول اولین پخش فصل سوم که در دیزنی لند فیلمبرداری شده است و به زودی منتشر خواهد شد را به اشتراک می گذارند.

و اما Marvel Draw Live !

برایان کرازبی، مدیر سرگرمی های مضمون مارول، یک جلسه آموزشی گام به گام در مورد نحوه ترسیم برخی از نمادین ترین قهرمانان و شروران مارول ارائه می دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>