سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
حسین محجوب و همکاری‌اش با یک فیلم اولی/

«سرزمین کهن» ۱۵ آبان روی آنتن می‌رود/«با دیگران» مضمون جذابی دارد

hosein-mahjoob

حسین محجوب بازیگر فیلم سینمایی «با دیگران» مضمون این فیلم را جذاب دانست و پیش‌بینی کرد این فیلم از فیلم‌های خوب جشنواره فجر باشد.

حسین محجوب بازیگر فیلم سینمایی «با دیگران»  مضمون این فیلم را جذاب دانست و پیش‌بینی کرد این فیلم از فیلم‌های خوب جشنواره فجر باشد.

محجوب بازیگر سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: بازی در فیلم سینمایی «با دیگران» را مدتی پیش به پایان رساندم. این فیلم اولین فیلم سینمایی ناصر ضمیری بود. مضمون جذاب این فیلم و ترکیب خوب بازیگران باعث حضورم در این کار شد. امیدوارم از فیلم‌های خوب جشنواره امسال باشد.

بازیگر« رنگ خدا» گفت: ظاهرا قرار است فاز اول سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی که یک سریال تاریخی است از ۱۵ آبان از تلویزیون پخش شود. این اولین همکاری من با تبریزی بود. تجربه بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی بود. امیدوارم مخاطبان با این مجموعه ارتباط خوبی برقرار کنند.

محجوب با اشاره به ورود نیروهای جوان بازیگری در سال‌های اخیر به سینما افزود: وضعیت کلی بازیگری درسالهای اخیر رو به پیشرفت بوده و این اتفاق بیشتر به خاطر حضور نیروهای جدید و باانگیزه در سینماست. البته امیدوارم که حضور پیشکسوتان بازیگری همچنان متداوم باشد.

محجوب بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «زمانه»، «ستاره حیات»، «در مسیر زاینده رود» و فیلم‌های «من ترانه پانزده سال دارم»، «پرده آخر»، «رگبار» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>