سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

مارک والبرگ: هالیوود جای خانواده نیست

Mark-Wahlberg

مارک والبرگ ستاره هالیوود با دیدن وضعیت بحرانی لس‌آنجلس، این شهر را به مقصد لاس وگاس ترک کرد.

به گزارش سوره سینما، مارک والبرگ ستاره فیلم‌های اکشن در مصاحبه‌ای از فضای مسموم سیاسی در کالیفرنیا گلایه کرد و گفت که قصد دارد تا هالیوود را ترک کرده و به لاس وگاس نقل مکان کند. او به cancel culture (فرهنگ اخراج) اشاره داشت.

جالب است بدانید که لاس وگاس بعنوان یک شهر خوشگذرانی مشهور است که مسافران آن اعتقاد دارند هر اتفاقی در آن رخ دهد مثل یک راز همانجا باقی خواهد ماند:  what happens in Vegas, stays in Vegas. لذا این امر نشان می‌دهد که سیاست‌های لیبرال‌ها، لس آنجلس را به چه روزی انداخته است که حتی سلبریتی‌ها تاب ماندن در این فضا را ندارند.

وقتی والبرگ از وضعیت امروز لس‌ آنجلس و هالیوود گلایه کند و بگوید که لالالند مناسب خانواده نیست، اوضاع بسیار وخیم است. والبرگ در دوران مجردی، سبک زندگی شبیه به دن بیلزرین داشت؛ حتی شبکه اچ‌بی‌او نیز entourage  را از دوران جوانی والبرگ در لس آنجلس الهام گرفت.

والبرگ در ادامه افزود: ما به لاس وگاس رفتیم تا فصل جدیدی از زندگی خانوادگی را شروع کنیم؛ من و همسرم یه این نتیجه رسیدیم که برای عاقبت فرزندان، بهتر است که از هالیوود فاصله بگیریم.

بازیگر ۵۱ قصد دارد تا یک استودیو فیلمسازی تراز اول در این شهر تأسیس کند. او این روزها بیشتر روی به سبک زندگی افرادی نظیر جاکو ویلینک و دیوید گاگینز آورده است؛ هر روز ساعت ۲:۳۰ بامداد از خواب بیدار شده، تا ساعت ۳ مشغول دعا و عبادت است؛ پس از خوردن اولین وعده غذایی، ۹۰ دقیقه بدنسازی می‌کند. پس از تمرین، گلف بازی کرده و سپس در محفظه کرایو می‌رود. هنوز ساعت ۱۰:۳۰ صبح نشده است.

بازیگر فیلم‌های «شوتر» و «جدا افتاده» جزو اندک ستارگان هالیوودی است که موضع سیاسی خود را علنی نکرده؛ او بعضاً مابقی ستارگان را نصیحت می‌کند تا به‌جای این‌که، وارد مسائل سیاسی شوند، به فکر سرگرم کردن مردم باشند. او در مصاحبه‌ای اشاره کرده بود که سلبریتی‌ها از هم‌وغم مردم عادی جامعه بی‌خبرند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>