سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آبان ۱۴۰۱ در ۳:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

گای ریچی با سوپرمن در راه جنگ جهانی دوم

Guy-Ritchie-Henry-Cavill

گای ریچی کارگردان فیلم‌های «شرلوک هولمز»، فیلمی درباره جنگ جهانی دوم با حضور هنری کویل و ایزا گونزالز خواهد ساخت.

به گزارش سوره سینما، فیلم‌برداری «وزارت جنگهای ناجوانمردانه» (Ministry of Ungentlemanly Warfare) به کارگردانی گای ریچی از ژانویه ۲۰۲۳ در ترکیه آغاز خواهد شد.

این اثر با الهام گرفتن از اتفاقات واقعی، داستان سازمانی مخفی شبیه به تیم اطلاعاتی پشت جیمز باند که توسط وینستون چرچیل اداره می‌شود را بازگو می‌کند. این سازمان توانست با اتکا به جنگ‌های نامنظم بر نازی‌ها غلبه کرده و به نوعی پدرخوانده یگان Black Ops شود.

جری بروکهایمر تهیه‌کننده اثر، نوید فضایی شبیه به «حرامزاده‌های لعنتی» (Inglourious Basterds) تارانتینو را داده است و اینطور که پیداست قصد دارد داستان را با چند فیلم دیگر نیز ادامه دهد. بروکهایمر سابقه طولانی در تهیه‌ کردن مجموعه فیلم‌ها دارد. او «تاپ گان» پر فروش ترین فیلم سال را در پرده داشت و دو قسمت دیگر از «ماموریت ناممکن» را در صف اکران دارد. چند وقتی است که شایعه شده او‌ در حال مذاکره با جانی دپ برای بازگشتن به «دزدان دریایی کارائیب» است.

هنری کویل، این‌روزها دوباره لباس سوپرمن را برتن کرده و دوباره به دنیای DC باز خواهد گشت. احتمالا شلوغ شدن سر او سبب شد تا از مجموعه «ویچر» (The Witcher) کناره‌گیری کرده و به همین دلیل، نتفلیکس لیام همزورث را جایگزین او‌ کرد.