سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

هنری کویل دوباره سوپرمن می‌شود؟

Henry-Cavill-Superman

اگرچه وارنر با هنری کویل قطع ارتباط کرده بود، اما بازیگر انگلیسی هنوز عاشق ابرقهرمان دنیای دی‌سی بود.

به گزارش سوره سینما، چند روز پیش راک در ویدیویی اعلام کرد که دنیای ابرقهرمانان دی‌سی نیاز به بازگشت قوی‌ترین قهرمان دارد. او شخصا تلاش‌های متعددی برای راضی کردن والتر هامادا مدیر پیشین دی‌سی، جهت بازگرداندن هنری کویل به این دنیا انجام داده بود اما تا وقتی که تیم جدید وارنر سر کار نیامده بود، تلاش‌های راک بی‌نتیجه مانده بود. مدیریت وارنر یک ماه پیش هامادا را به خاطر آثار ضعیف چند سال اخیر اخراج کرده و جیمز گان کارگردان مجموعه فیلم‌های «محافظان کهکشان» (Guardians of Galaxy) و «جوخه انتحار» (Suicide Squad) را به مدیریت دی‌سی رسانده بود.

یکی دیگر از دلایلی که رژیم قبلی دی‌سی هنری کویل را کنار گذاشته بود، طرح کمپانی فیلم‌سازی جی جی آبرامز برای تغییر دادن نژاد سوپرمن بود. طرحی که با روی کار آمدن مدیریت فعلی و بازگشت به استراتژی ساختن محتوای مخاطب پسند، فعلا بر باد رفته است.

کویل در مصاحبه‌ای با ددلاین گفت: به‌عنوان یک بازیگر باید یاد بگیریم که خیلی از مسائل از دست ما خارج است؛ مهم نیست که چه چیزی دوست داری، چقدر عملکرد خوبی داشتی، چه مسائلی از دست تو خارج بود و نظر مخاطبان چه چیزی بود. من این علاقه را بروز ندادم، چون مطمئن نبودم که دوباره این فرصت برایم پیش بیاید. اما بسیار خوشحال و خوش شانسم که این فرصت دوباره فراهم شد.

کویل درباره اینکه چه چیزی او را عاشق سوپرمن کرده، افزود: امیدواری و صداقتی در این کاراکتر است که بهترین‌ حالت هر فردی است و من عاشق همین هستم.

کویل تاکنون سه بار در نقش سوپرمن ظاهر شده است، «مردی از جنس پولاد» (Man of Steel) ، «بتمن علیه سوپرمن: سپیده‌دم عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) و «لیگ عدالت» (Justice League)

ناگفته نماند که بخشی از علاقه کویل به سوپرمن به مسائل حاشیه‌ای بر می‌گردد. این بازیگر به‌خوبی می‌داند که برای ماندگار شدن و اینکه روزی بتواند مانند تام کروز برای استودیوها تعیین تکلیف کند، نیازمند این است که مردم نتوانند شخص دیگری به غیر از او را در این کاراکتر ببینند.