سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

کارگردان «شیش‌ و‌ بش» مستند «انزوا» را ساخت

koodakan-kar-afghan

مستند «انزوا» به کارگردانی بهمن گودرزی درباره کودکان کار افغانی ساخته شد.

مستند «انزوا» به کارگردانی بهمن گودرزی درباره کودکان کار افغانی ساخته شد.

بهمن گودرزی درباره فعالیت خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش درگیر ساخت فیلم مستند «انزوا» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور بودم که به تازگی تصویربرداری این فیلم به اتمام رسیده و تدوین آن توسط شاهین یاراحمدی در حال انجام است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و با محوریت کودکان کار افغان در تهران ساخته شده است. شرایط زندگی روزمره و نوع زندگی آنها که به شکلی توسط افرادی استثمار شده‌اند کلیت موضوع این فیلم را شکل می‌دهد.

گودرزی افزود: تصویربرداری این فیلم در حومه تهران و خیابان‌های بالاشهر تهران انجام شد. موضوع پتانسیل فیلم بلند شدن را دارد اما از آنجا که تصور میکنم هر چقدر زمانبندی فیلم مختصر و مفید باشد تاثیرگذاری آن بیشتر است، یک فیلم کوتاه مستند خروجی نهایی ما خواهد بود. فعلا قرار است اولین نمایش این فیلم در یک همایش فیلم در لندن باشد و بعد احتمالا در جشنواره‌های داخلی شرکت خواهد کرد.

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به  تصویربردار: محمدمحبی، صدابردار: کیوان نصیری، مدیرتولید: علی نوابی، اشاره کرد. بهمن گودرزی فیلم‌های سینمایی «شش و بش»، «آتش بازی» و «به دنبال خوشبختی» را کارگردانی کرده است. محمدکمالی پور نیز تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «شرط اول» و فیلم نیمه تمام «آینه شمعدون» را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>