سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب

اخبار جدید از «ایندیانا جونز ۵» با بازی هریسون فورد

Indiana-Jones-5

سایت کولایدر اخبار جدیدی از فیلم سینمایی «ایندیانا جونز ۵» به کارگردانی جیمز منگولد و با بازی هریسون فورد منتشر کرده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از کولایدر، پس از انتشار تصاویر و اطلاعات جدید در مورد «ایندیانا جونز ۵»، اخبار جدیدی نیز در خصوص کارگردانی این فیلم منتشر شد! این اخبار نشان می‌دهد که به سمت قلمرویی آشنا می‌رود. در این فیلم هریسون فورد یک بار دیگر فدورای افسانه‌ای را برای مقابله با دشمنان قدیمی خود از آلمان به کار می‌گیرد.

در حالی که ایندی در قسمت‌های قبلی فرنچایز توانست نازی‌ها را از بین ببرد، تهدید فاشیست‌های عظیم هرگز محو نخواهد شد و به نظر می‌رسد ایندی قرار است این رقص را برای همیشه با کسانی که پشت سر مانده‌اند و احساس می‌کنند کار نازی‌ها ناتمام است، انجام دهد.

یکی از سایت‌های رسمی اعلام کرده است که فیلم «ایندیانا جونز ۵» در سال ۱۹۶۹ اتفاق می‌افتد، با این مضمون که یک ایندی سالخورده نمی‌تواند به راحتی استراحت کند و می‌داند که نبرد فضایی توسط تعدادی از نازی‌های سابق کمک شده است.

در جای دیگری فاش شده است که در فیلم «ایندیانا جونز ۵» یک صحنه اکشن مهم در یک رژه در شهر نیویورک وجود دارد که مربوط به جشن پرتاب ماموریت آپولو ۱۱ است که در ۱۳ آگوست ۱۹۶۹ انجام شده بود. در این سکانس «بوید هالبروک» ایفای نقش می‌کند.

ایندی سابقه طولانی با نازی‌ها دارد. آنها دشمنان اصلی او در سه فیلم اول فرنچایز در زمانی که داستان در دهه ۱۹۳۰ می گذشت، بودند.

فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، توبی جونز و توماس کرچمن دیگر بازیگران «ایندیانا جونز ۵» هستند. همچنین جان ویلیامز نیز با آهنگسازی افسانه‌ای خود، موسیقی این فیلم را می‌سازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>