سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب
علی نصیریان در گفتگو با سوره سینما:

امیدوارم هنرمندی به خانه سالمندان نرود/ گلایه از کیفیت فیلمنامه‌ها

ali-nasirian

بازیگر ستایش شده سینما و تئاتر تاسیس خانه سالمندان هنرمند را اتفاقی مبارک و اقدامی شایسته تقدیر دانست.

بازیگر ستایش شده سینما و تئاتر تاسیس خانه سالمندان هنرمند را اتفاقی مبارک و اقدامی شایسته تقدیر دانست.

علی نصیریان بازیگر فیلم‌های «بوی پیرهن یوسف» و «ناخدا خورشید» درباره تاسیس خانه سالمندان هنرمند که به تازگی با همت عزت الله انتظامی و خانه تئاتر با حمایت سازمان بهزیستی کشور و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گشایش یافته است، به سوره سینما گفت: این اتفاق بسیار خوبی برای هنر و هنرمندان است و تلاش آقای انتظامی و افراد دیگری که بانی این حرکت شدند قابل تحسین است.

وی ادامه داد: ما در سینما و تئاتر شاهد گوشه‌گیری و فراموش شدن بسیاری از هنرمندان قدیمی هستیم، آنها متاسفانه یا زندگی مناسب ندارند یا در تنهایی از بین ما می‌روند. امیدوارم هیچ کس خصوصا هنرمندان گرامی، کارشان به خانه سالمندان نکشد، اما وجود چنین مکانی برای اهالی هنر لازم بود.

ali-nasirian 1

نصیریان درباره فعالیت کنونی خود گفت: از مدتی پیش مشغول بازی در سریال «قاب خاطره» به کارگردانی داود بیدل و تهیه‌کنندگی حجت ذیجودی هستم. در این سریال نقش یک عکاس قدیمی را بازی می‌کنم که در گذر یک بازارچه مشغول به کار است.

این بازیگر گزیده‌کار درباره دلیل انتخاب این سریال گفت: همواره فیلمنامه‌هایی به ما پیشنهاد می‌شود که کیفیت راضی کننده ندارند. فیلمنامه این سریال را با وجود نقاط ضعفی که دارد نسبت به بقیه بهتر دیدم و کار را قبول کردم.