سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با ۱۵ میلیاردی شدن؛

نماهنگ ویژه انیمیشن «لوپتو» منتشر شد

Loupetoo

همزمان با ثبت فروش ۱۵ میلیاردی انیمیشن سینمایی «لوپتو» در مجموع گیشه سینماها و اکران‌های سیار، از نماهنگ ویژه این انیمیشن رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، که اکران خود را از اوایل آبان ماه آغاز کرده است، توانست در مجموع فروش گیشه سینماها و اکران‌های سیار به مرز ۱۵ میلیارد تومان برسد.

بطور همزمان، دومین پوستر رسمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» با طراحی هادی محمدیان و نماهنگ ویژه این انیمیشن با نام «شادی ساختنی است» نیز منتشر شد.

Loupetoo-Poster

قطعه موسیقی «شادی ساختنی است» توسط امید روشن‌بین ساخته شده است و زینب صفری به همراه گروه آوای احسان تهران این قطعه را اجرا کرده‌اند. شاعر این قطعه آزاده فرهنگیان است و گیتارنوازی آن توسط فراز فراهانی انجام شده است. نماهنگ «شادی ساختنی است» به کارگردانی محمدحسین الفت‌پور و تهیه‌کنندگی یوسف سرشار ساخته شده است.

«لوپتو» با گذشت ۱۲ هفته از آغاز اکران خود، با جذب ۵۸۰ هزار مخاطب در سینما، توانسته به فروش ۱۴ میلیارد تومانی در گیشه سینماهای سراسر کشور دست یابد. همچنین فروش این انیمیشن در اکران سیار شهرهای فاقد سینما به بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان رسیده است.

به تازگی اکران‌های سیار انیمیشن سینمایی «لوپتو» در شهرهای دارای سینما به جز تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و ساری آغاز شده است.

انیمیشن موزیکال، شاد و مهیج «لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده و توسط دفتر پخش بهمن سبز روی پرده سینماها رفته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>