سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

انیمیشن سینمایی «لوپتو» ۱۰ میلیاردی شد

Loupetoo

انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری توانست با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان به فروش ۱۰ میلیارد تومانی دست یابد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با ۱۰ میلیاردی شدن انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، امشب حوالی ساعت ۲۲ از قطعه موسیقی کمپین تبلیغاتی این انیمیشن با نام «شادی ساختنی است» در ویژه برنامه یلدایی شبکه دو سیما با حضور عوامل و عروسک‌های این انیمیشن سینمایی رونمایی ‌شود. این قطعه موسیقی توسط امید روشن بین ساخته شده است. خواننده کودک این قطعه زینب صفری می‎باشد که همراه با گروه آوای احسان تهران آن را اجرا کرده است. گیتارنوازی این قطعه توسط فراز فراهانی انجام شده است.

انیمیشن موزیکال، شاد و مهیج «لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده و توسط دفتر پخش بهمن سبز به نمایش درآمده است.

انیمیشن «لوپتو» با گذشت ۷ هفته از آغاز اکران خود، با جذب ۴۱۰ هزار مخاطب در سینما توانسته به فروش ۱۰ میلیارد تومانی در سینماهای سراسر کشور دست یابد و همچنان جزو فیلم‌های پرفروش گیشه سینماهای ایران باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>