سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + پیام‌های تسلیت

Shahram-Abdoli

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون که به علت خونریزی مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری بود، شنبه ۶ اسفندماه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سوره سینما، شهرام عبدلی که برای بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد و به علت خونریزی مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری شد. این بازیگر ۴۶ ساله که در کمای عمیق فرو رفته بود امروز شنبه ۶ اسفندماه دار فانی را وداع گفت.

سریال «خط قرمز» اولین حضور رسمی شهرام عبدلی در قاب تلویزیون است و تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر «دختری به نام آهو»، «تکیه بر باد»، «فاصله‌ها»، «رستگاران»، «تبریز در مه» و «مختارنامه» به ایفای نقش پرداخته است.

«ماه گرفتگی»، «یکی برای همه»، «قصه دل‌ها» و «دختری در قفس» از فیلم‌های سینمایی وی است.

زمان تشییع این بازیگر سینما و تلویزیون متعاقبا اعلام می‌شود.

سوره سینما درگذشت شهرام عبدلی را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

پیام تسلیت رئیس سازمان صداوسیما

متن پیام پیمان جبلی بدین شرح است:

«ضایعه درگذشت بازیگر جوان و پراستعداد، شهرام عبدلی را تسلیت می‌گویم. مرحوم عبدلی با بازی در سریال‌های مختلف تلویزیونی مانند «خط قرمز»، «مختارنامه»، «معمای شاه»، «فاصله‌ها»، «رستگاران» و … یادی ماندگار از خود بر خاطرات مخاطبان رسانه ملی حک کرد.

آن مرحوم تا آخرین لحظات عمر پربار خویش مشغول هنرنمایی و بازی در سریال «آسوده باش» در مشهد مقدس بود. فقدان مرحوم شهرام عبدلی را به خانواده، دوستان و همکاران آن مرحوم تسلیت گفته و برای وی، علو درجات و غفران الهی مسئلت می‌نمایم.»

پیام تسلیت انجمن بازیگران سینمای ایران

در پی درگذشت شهرام عبدلی، انجمن بازیگران سینمای ایران پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمود:

«بازگشت همه به سوی اوست

در اندوهی بسیار همکار عزیزمان شهرام عبدلی پس از ابتلا به عارضه مغزی و جدال با خاموشی متاسفانه از میان ما رفت.

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران، در گذشت این هنرمند را به حضور خانواده محترم ایشان و همکاران گرامی تسلیت عرض می‌نماید.»