سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب
«عقاب صحرا» 9 دقیقه کوتاه شد/

بهترین زمان برای اکران «عقاب صحرا» ماه محرم و صفر است

oghabe-sahra

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عقاب صحرا» از ادامه مراحل فنی این فیلم خبر داد و بهترین زمان برای اکران عمومی آن را ماه محرم و صفر دانست.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عقاب صحرا» از ادامه مراحل فنی این فیلم خبر داد و بهترین زمان برای اکران عمومی آن را ماه محرم و صفر دانست.

عباس اکبری نویسنده و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر سال ۹۱ به نمایش درآمد، درباره وضعیت نمایش این فیلم به سوره سینما گفت: ما باتوجه به واکنش مخاطبان در جشنواره سال گذشته یک  بازنگری در تدوین داشتیم و  درنهایت ۹ دقیقه از زمان این فیلم نسبت به نسخه‌ای که در جشنواره به نمایش درآمد کم شد. همچنین پروانه نمایش برای آن صادر شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون فیلم مراحل پایانی لابراتوآر را سپری می‌کند. بنیاد فارابی به عنوان سرمایه گذار فیلم قرار است برای نمایش عمومی آن برنامه ریزی کند. به نظر می‌رسد باتوجه به مضمون دینی «عقاب صحرا» بهترین زمان برای اکران آن در ماه محرم و صفر باشد.

فیلم «عقاب صحرا» داستانی تاریخی دارد که در سال‌های ششم تا هشتم هجری و از حدیبه تا فتح مکه رخ می دهد و داستان زندگی شخصی به نام ابوبصیر را روایت می کند. کیکاوس یاکیده، روناک یونسی، علیرضا کمالی نژاد، شهرزاد کمال زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی، محمد ربانی، انوشیروان ارجمند، رضا سروی، امیرارسلان سیدی، امیرحسین میرشمسی و حبیب دهقان نسب، در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مهرداد خوشبخت فیلم‌‎های سینمایی «صدای پای من» و «جای او دیگر خالی نیست» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>