سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۲:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

مگان فاکس: با بد جادوگری طرف شدید

MeganFox

در روزهای گذشته مگان فاکس بازیگر مشهور هالیوودی با حاشیه‌ای عجیب رو به رو شده. ادعا می‌شود او به زور می‌خواهد هویت جنسی فرزندان خودش را تغییر دهد. موضوعی که حالا واکنش فاکس را در پی داشته است.

سوره سینما – مگان فاکس بازیگر مجموعه فیلم‌های «ترنسفورمرز» و «لاکپشت‌های نینجا»، به دلایل نه چندان دور از انتظار به تیتر خبرها تبدیل شد. این هنرپیشه دارای سه فرزند است که از منظر پزشکی پسر هستند؛ اما فاکس درباره جنسیت فرزندانش نظر دیگری دارد.

بابی استارباک پادکستر راست‌گرای آمریکایی درباره عکس خانوادگی عجیب مگان فاکس (مادر به همراه سه پسرش در لباس و ظاهر دخترانه) در توییتر نوشت: «شما در این عکس، سه پسر مگان فاکس را می‌بینید. ما چند سال پیش همسایه آنها در محله کلَبَسِز بودیم؛ بچه‌هایمان با هم بازی می‌کردند. یکبار من دو تا از پسران او را دیدم که به پرستار خود می‌گفتند که مادرشان زوری لباس دخترانه بر تن آنها می‌کند و این پرستار در حال دلداری دادن به آنها بود. این کار مگان فاکس، یک کودک آزاری محض است؛ من برای این بچه‌ها دعا می‌کنم… این عکس پنج سال پیش گرفته شده بود. یک شاهد دیگر به غیر از پرستار نیز در صحنه حضور داشت… ما می‌دانیم که ایالت کالیفرنیا (به عنوان یک ایالت مبلغ ترنس‌جندریسم و همجنس‌گرایی) نه تنها هیچ اقدامی نخواهد کرد، بلکه آنها این قبیل از اعمال را تحسین می‌کنند… من تا چند سال هیچی نگفتم، چون آنها در آن موقع خیلی کم سن و سال بودند. ما پس از مدتی به ایالت تنسی [ایالتی که تغییر جنسیت پزشکی برای افراد زیر هجده سال ممنوع است] نقل مکان کردیم.»

مگان فاکس در پاسخ به این اظهارات در اینستاگرام خود نوشت: «من نمی‌خواستم که به تو توجه کنم، چرا که تو فقط دنبال جلب توجهی… ولی بذار یه چیزی یادت بدم… مهم نیست که برای پول درآوردن و مشهور شدن حاضری چی کار کنی، هیچ‌وقت بچه‌ها را اهرم پیشرفت خودت نکن. علی‌الخصوص برای کارهای پلیدانه و عوام‌فریبانه… سو استفاده از جنسیت بچه‌های من [نداشتن هیچ جنسیت مشخص] برای اهداف سیاسی، تو را آن طرف بوم انداخته است… من به کررات توسط مردهای کوتولۀ خودشیفته و بی وجودی مثل تو سوخته‌ام؛ اما هنوز اینجام [چیزی که باعث کشته شدنم نشه، باعث قویتر شدنم میشه]. بهت بگم که با بد جادوگری طرف شدی.»

استارباک در پاسخ گفت: «من هیچ کمپین سیاسی‌ای ندارم. من در همان شهرکی که تو زندگی می‌کردی، زندگی می‌کردم. حتی از بازی کردن بچه‌هایمان عکس دارم.»

مگان فاکس یک استوری جنجالی هم در اینستاگرام گذاشت. او یک تصویر از خبری را باز نشر کرده بود که رفتار شیطان پرستانه از یک جادوگر عریان را در حال لاشه خواری نشان می داد. برخی رسانه‌ها معتقدند فاکس به نوعی قصد تهدید استارباک را داشت. چرا که خانم بازیگر سابقه رفتارهای عجیب و غریب و شیطانی را دارد. او هنگام حاملگی فرزند اول خود گفت: «وقتی نوآ را حامله بودم، حس مادرانه بهم گفت که او نمی‌خواست که هیچ جنسیتی داشته باشه.» فاکس در یکی دیگر از رفتارهای عجیب خود اذعان داشت که او و پارتنرش، به سبک متفاوتی تعهدهای عقد را اجرا کردند. این دو خون یکدیگر را به نشانه تعهد نوشیدند.

استارباک در پایان گفت: «آیا ما می‌توانیم باور کنیم که این مگان فاکس نیست که زوری می‌خواهد پسرانش را بدون جنیست بار بیاورد؟ او خودش گفته است که فرزند اولش در شکم او تصمیم گرفت که نمی‌خواهد پسر باشد.»

این خبر از این جهت حائز اهمیت است که ما در ماه ژوئن و به اصطلاح ماه Pride هستیم، ماه افتخار به slgbtqqia  بودن (همجنس‌گرا، ترنس، بدون جنسیت، جنسیت‌های عجیب و غیره). وقتی رئیس جمهور آمریکا به عنوان قدرتمندترین کشور جهان‌ و به اصطلاح رهبر دنیای آزاد، پرچم Pride را در وسط پرچم‌های آمریکا قرار داد، و درباره حمایت خود، کاخ سفید و دولت از slgbtqqia سخنرانی کرد، دیگر نمی‌توانیم بگوییم که این جهت گیری ها در پستو است. هم حزب و هم سیاست این افراد مشخص است و از آن طرف این افراد دیگر در اقلیت و مضیقه نیستند. حتی سازمان ملل در نیویورک نیز تعداد زیادی از پرچم‌های pride  را به اهتزاز درآورد. تنها دو کشور لهستان و مجارستان در اتحادیه اروپا تن‌ به حمایت همه‌جانبه از slgbtqqia  نداده‌اند.

حزب دموکرات در آمریکا، چتر حمایتی تمام عیار بر روی این گروه گرفته. حزبی که متشکل از لیبرال‌ها و چپ‌گرایان است. در حالیکه نیمی از مردم آمریکا، قرار گرفتن پرچم pride در کنار پرچم کشور خودشان را امری توهین‌آمیز و خلاف قوانین می‌دانند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>