سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در ۱:۵۴ ب.ظ چاپ مطلب

کشورهای مسلمان «مرد عنکبوتی» را اکران نمی‌کنند

مرد عنکبوتی

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» به دلیل تبلیغ ترنس جندریسم در کشورهای خاورمیانه اکران نخواهد شد.

سوره سینما – بر اساس گزارشی که نشریه اسکوایر منتشر کرده است، انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Across the Spider-Verse) نتوانست رضایت ستاد نظارت بر محتوای دنیای سرگرمی کشورهای مسلمان خاورمیانه را کسب کند. این اثر قرار بود که در عید قربان اکران شود.

اگرچه کشورهای امارات، عربستان و مابقی کشورهای مسلمان دلیلی رسمی خود را نگفتند، اما این انیمیشن در دو سکانس به ترویج ترنس‌جندریسم می‌پردازد. در یکی از سکانس‌ها، روی پرچم SLGBTQIA نوشته شده است که «از کودکان ترنس‌جندر حفاظت کنید».

هالیوود چند سالی است که بر سر تبلیغ همجنس‌گرایی و ترنس‌جندرپروری با کشورهای مسلمان به مشکل بر می‌خورد. اگرچه این آثار در کشورهای مسلمان اکران نشدند، اما به غیر از انیمیشن مذکور، مابقی آثار نیز در گیشه شکست خورده‌اند.


One thought on “کشورهای مسلمان «مرد عنکبوتی» را اکران نمی‌کنند”

  1. محسن می‌گه:

    جالبه که اسپانسرهای ثروتمند همجنس‌گرا، که هم فیلم‌های سمپات همجنس‌گرایی رو در دوره‌های تاریخی گذشته میسازن و تاریخ رو جعل یا تحریف میکنند و هم قوانین جوایز و جشنواره‌ها رو هم به نفع خودشون تغییر میدن، به اسم اهمیت دادن به اقلیت ها این کار رو میکنند و مثلا محجبه‌ها در اروپا و امریکا اقلیت نیستند؟! بوداییها نیستند؟ مخالفان دولت آمریکا، نیستند؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>