سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ تیر ۱۴۰۲ در ۸:۵۴ ب.ظ چاپ مطلب

سوپرمن جدید سینما انتخاب شد

David-Corenswet

دیوید گان مدیر عامل دی‌سی پس از ماه‌ها تست گرفتن از بازیگران مختلف، دیوید کورنسوت را برای بازی در نقش سوپرمن و ریچل بروزناهان را برای بازی در نقش لویی لین معرفی کرد.

سوره سینما – پس از ماه‌ها مصاحبه و تست بازیگری، کمپانی وارنر و دی‌سی بالاخره کلارک کنت و لویی لین خود را شناختند؛ دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن و ریچل بروزناهان در نقش لویی لین برای بازی در «سوپرمن: میراث» Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان، در نظر گرفته شده‌اند. این تصمیم بالاخره وقتی گرفته شد که قرار بود نامزدهای نهایی بازیگری لباس‌های کاراکترهای مربوطه را پوشیده و جلوی مدیران دی‌سی و وارنر تست بدهند.

پروسه انتخاب، دو روز به طول انجامید و نامزدهای مربوطه هر یک قراردادی دو هفته‌ای امضا کردند تا در صورت اعتصاب بازیگران، مشکلی به وجود نیاید. فعلاً کمپانی وارنر خبری از معرفی این دو بازیگر در کامیک کان اعلام نکرده است؛ در صورت اعتصاب، هیچ بازیگری حق ندارد تا به کمپین‌های تبلیغاتی فیلم‌ها بپیوندد.

اکنون جیمز گان می‌تواند با خیال راحت به دنبال پیدا کردن ضد قهرمان این فیلم و مابقی کاراکترها باشد. این اثر قرار است تا در یازده جولای ۲۰۲۵ اکران شود.

جیمز گان مجموعه فیلم‌های «محافظان کهکشان» ، «جوخه انتحار» و سریال «صلح طلب» را در کارنامه خود دارد. پیتر سفران تهیه‌کننده دو فیلم «آکوامن» بوده و با جیمز گان به صورت مشترک مدیریت کمپانی دی‌سی را عهده دار است.

جیمز گان و پیتر سفران حین معرفی برنامه‌های جدید خود برای کمپانی دی‌سی، «سوپرمن: میراث» را اوایل امسال به عنوان مهمترین فیلم دنیای دی‌سی، معرفی کردند. این دو از منبعی که برای شوالیه تاریکی در نظر گرفتند را نیز رونمایی کرده و «بتمن: شجاع و رک» را معرفی کردند. البته هنوز بازیگران این اثر مشخص نشده است.

این اثر اولین حضور دیوید کورنسوت در نقش اصلی در یک بلاک باستر است. مخاطبان او را پیشتر در «پِرل» ، «سیاست‌مدار» و «ما مالک این شهر هستیم» در نقش مکمل دیده‌اند. شایعات انتخاب او از وقتی که جیمز گان اعلام کرد که هنری کویل گزینه مدیریت جدید برای سوپرمن نخواهد بود، پخش شد.

ریچل بروزناهان نیز در مجموعه «خانم میزل شگفت انگیز» بازی کرده و جایزه امی را هم برای این سریال برده است. افراد نزدیک به پروسه انتخاب گفته‌اند که این بازیگر، بهترین تست را در میان نامزدهای این نقش ارائه کرد.