سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۲ در ۶:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب
آخرین خبرها از سریال «هری پاتر»؛

بازگشت دنیل ردکلیف به دنیای جادوگری؟

Harry-Potter

بازیگر اصلی مجموعه فیلم‌های «هری پاتر»، از احتمال پیوستن به سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او سخن گفت.

سوره سینما – دنیل ردکلیف در مصاحبه‌ای با وبسایت کامیک بوک به گمانه زنی‌های حضور احتمالی در سریال «هری پاتر» پایان داد. تقریباً یک دهه از آخرین فیلمی که بر اساس کتاب‌های جی کی رولینگ نویسنده پر حاشیه این سری ساخته شده، می‌گذرد.

ردکلیف گفت: «اینطور که من فهمیدم، آنها می‌خواهند تا قصه را از نو بگویند و هر کسی هم که اکنون مسئول پروژه است، می‌خواهد تا امضای خود را پای کار بیاندازد. احتمالا هم تمایلی ندارند ببینند که چگونه می‌توانند یک کمیو cameo از هری پاتر سابق در سریال بگنجانند. بنابراین من هم به هیچ عنوان تمایلی به حضور در این سریال ندارم.»

البته ردکلیف آرزوی موفقیت را برای بازیگر بعدی کرد و اشاره داشت که نیازی به حضور فیزیکی او نیست تا سکان هدایت را به دست نفر بعدی بسپارد.

شبکه اچ‌بی‌او درباره سریال «هری پاتر» چنین گفته است: «هر یک از کتابهایی که جی کی رولینگ در مجموعه هری پاتر نوشته است، به یک سریال در بازه ده ساله و با همان کیفیت آثار سینمایی ساخته خواهد شد. تمامی تیم بازیگران، جدید خواهند بود تا کاراکترهای مورد علاقه هواداران را به تصویر بکشند. هر فصل وفاداری کامل به منبع اصلی داشته و «هری پاتر» را به مخاطبان جدید در جهان معرفی خواهد کرد.»