سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۴۰۲ در ۸:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب

اچ‌بی‌او ابرقهرمانان را مسخره می‌کند

The-Boys

شبکه اچ‌بی‌او سریال کمدی «فرنچایز» را برای به شوخی گرفتن ابرقهرمانان مارول و دی‌سی خواهد ساخت.

سوره سینما – شبکه اچ‌بی‌او سریال کمدی ۳۰ دقیقه‌ای «فرنچایز» را برای تمسخر ابرقهرمانان مارول و دی‌سی در دستور ساخت قرار داد. این مجموعه به خستگی مخاطبان از این ژانر می‌پردازد. شبکه در مورد ساخت این سریال توضیحات رسمی را منتشر کرده‌است: «عوامل پشت صحنه تعدادی از مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی شکست خورده در گیشه، تمام تلاش خود را می‌کنند تا در بازار بی رحم این ژانر، از بقیه عقب نمانند. این سریال به پشت صحنه نحوه ساخته شدن آثار ابرقهرمانی می‌پردازد و این سوال را مطرح می‌کند که چگونه این سوسیس سینمایی ساخته می‌شود؟ به این دلیل که هر شکستی یک آغاز داشته است.»

هیمیش پاتل، آیا کش، جسیکا هاینز، بیلی مگنسن، لیلی ادفوپ و دارن گولدستین بازیگران این مجموعه خواهند بود. سم مندز، آرماندو لانوچی و جون براون خالقان و گردانندگان این پروژه هستند.

ایمی گرویت نایب رئیس بخش سریال‌سازی شبکه اچ‌بی‌او گفت: «فقط سم مندز می‌تواند با مهارت تمام، زیبایی و واقعیت امروز فیلمسازی را به تصویر بکشد. هنر کمیک جون و آرماندو هم نیازی به تعریف ندارد و تیم بازیگرانی که این دو برگزیدند، همه را به خنده خواهند آورد.»

کار روی پایلوت سریال، پیش از اعتصاب اتحادیه بازیگران انجام شده بود اما تا تکلیف این اعتصاب مشخص نشود، پروژه دوباره شروع به کار نخواهد کرد.