سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۴۰۲ در ۶:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب
سایه اعتصابات روی ادامه پروژه؛

قسمت سوم «تل‌ماسه» آرزوی کارگردانش است

Dune

دنی ویلنوو، یک سال مانده به اکران قسمت دوم «تل‌ماسه» به ساخت قسمت سوم و تکمیل این سه‌گانه اشاره داشت.

سوره سینما – دنی ویلنوو کارگردان، امیدوار است که بتواند قسمت سوم «تل‌ماسه» را ساخته و رویای سه‌گانه خود را تکمیل کند.

ویلنوو به امپایر گفت: «اگر موفق به ساخت این سه‌گانه شوم، رویایم محقق شده است.» ویلنوو در رابطه با ساخت قسمت سوم تل‌ماسه گفت: «باید بگویم که هنوز چیزی قطعی نیست.»

«تل‌ماسه: قسمت سوم» دنباله‌ای بر رمان تل‌ماسه فرانک هربرت خواهد بود که در سال ۱۹۶۵ منتشر شد. «تل‌ماسه: قسمت دوم» داستان رمان هربرت را به سرانجام می‌رساند و قسمت سوم احتمالی بر مبنای مسیحای تل‌ماسه (انتشار در سال ۱۹۶۹) خواهد بود.

«مسیحای تل‌ماسه در واکنش به این حقیقت نوشته شد که مردم پاول آتریدیس را یک قهرمان تلقی کردند. که نیت او این نبود. او سعی داشت هشدار دهد، و اقتباس من به باور او نزدیک‌تر است.»

ویلنوو اظهار داشت که قسمت سوم، این فرنچایز را به اتمام خواهد رساند، زیرا دنباله‌های این رمان «بسیار پیچیده شده و عده کمی قادر به درک آن هستند.»

فرانک هربرت قصد داشت دنباله‌های دیگری را در جهان تل‌ماسه به مانند فرزندان تل‌ماسه، خداوندگار امپراطوری تل‌ماسه، بدعت‌گذاران تل‌ماسه و اتاق شورا: تل‌ماسه، بنویسد. پسر این نویسنده برایان هربرت پس از مرگ پدر، با چند رمان پیش درآمد به ساخت این جهان ادامه خواهد داد.

این که قسمت سوم تل‌ماسه هیچ‌وقت ساخته شود یا نه، معلوم نیست. گزارش‌ها از هفته گذشته حاکی از آن است که به دلیل اعتصابات جاری هالیوود، زمان اکران «تل‌ماسه: قسمت دوم» از اکتبر به ۱۵ مارس ۲۰۲۴ تغییر کرده است.

در فرنچایز «تل‌ماسه» بازیگرانی از قبیل تیموتی شالامه، زندیا، ربکا فرگوسن، جاش برولین، دیو باوتیستا، شارلوت رمپلینگ، استلان اسکارسگارد، خاویر باردم و استیون مک‌کینلی هندرسون به نقش‌آفرینی می‌پردازند. تیم بازیگری قسمت دوم تل‌ماسه شاهد چهره‌های جدیدی اعم از فلورنس پیو، لی سیدو، کریستوفر واکن، آستین باتلر و سهیلا یاکوب است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>