سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

همکاری سازمان سینمایی سوره با موسسه تصویر شهر

TasvireShahr-Soureh

امیرعباس ربیعی سومین اثر سینمایی خود را با نام «نقطه صفر زمین» به‌زودی جلوی دوربین خواهد برد.

به گزارش سوره سینما، در آخرین جلسه شورای پروانه ساخت، مجوز ساخت فیلم جدید امیرعباس ربیعی با عنوان «نقطه صفر زمین» صادر شد. این فیلم به تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد، محصول جدیدی از سازمان سینمایی سوره و موسسه تصویر شهر خواهد بود.

«نقطه صفر زمین» سومین ساخته سینمایی امیرعباس ربیعی پس از دو فیلم سینمایی «لباس شخصی» و «ضد» است.

این کارگردان جوان که در دو اثر اکران نشده قبلی خودش سراغ آثاری تاریخی با محوریت اتفاقات دهه شصت رفته بود، فیلم جدیدش را هم با موضوعی اجتماعی و مرتبط با تاریخ معاصر ایران آماده می‌کند. البته داستان فیلم جدید در دهه ٨٠ شمسی رخ می‌دهد تا خیلی از وقایع آن فاصله نگرفته باشیم. از آنجایی که شعار سازمان سینمایی سوره در دوره جدید «این قصه قهرمان دارد» است می‌توان توقع دیدن یک قهرمان جدید را بر پرده سینما داشت.

سومین ساخته امیرعباس ربیعی در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد و به‌زودی وارد مرحله تولید خواهد شد. شنیده‌های ما حاکی از آن است که عوامل «نقطه صفر زمین» قصد دارند آن را برای جشنواره فیلم فجر آماده کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>