سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب
مجموعه‌ای درباره کرامات امام رضا (ع)/

ادامه تصویربرداری «بی‌قرار» در مشهد مقدس

bi-gharar

تصویربرداری مجموعه «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام در شهر مشهد ادامه دارد.

تصویربرداری مجموعه «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام در شهر مشهد ادامه دارد.

سوره سینما: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بی قرار» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی محمدعلی تفکر از اوایل مهرماه در شهر مشهد مقدس آغاز شده و گروه تاکنون در خانه فرشتگان، حرم مطهر امام رضا(ع) و… تصویربرداری را انجام داده اند. تاکنون ۲۰ درصد از کل کار مقابل دوربین رفته و روزبه کلباسی به طور همزمان تدوین را آغاز کرده است. تصویربرداری به طور کامل در شهر مشهد انجام می شود. این سریال قرار است در دهه آخر صفر در ۱۰ قسمت روی آنتن یکی از شبکه های سیما رود. محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، محمد صادقی، کامران تفتی، لاله اسکندری، سارا خوئینی ها، مریم بوبانی، مریم سلطانی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

«بی‌قرار» به کرامات امام رضا (ع) می پردازد و داستان زندگی رعنا (اسکندری) را روایت می‌کند که پس از پنج سال از زندان آزاد می شود. او به دنبال کودک خود که در هنگام دستگیری یک ماهه بوده می گردد. رعنا در این رابطه و در نتیجه جستجوهایش به شهر مشهد می رسد و به دنبال نشانه ای از کودکی که اینک پنج ساله شده می گردد اما غافل از اینکه… .

فلورا سام به تازگی ساخت مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» را به پایان رسانده که قرار است بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه تهران رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>