سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب

ایوبی به مراسم افتتاحیه‌ جشنواره‌ فیلم کوتاه می‌رود

hojat-ayubi

مراسم افتتاحیه و جشن سی سالگی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۹ در پردیس ملت برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه و جشن سی سالگی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۹ در پردیس ملت برگزار می‌شود.

سوره سینما- در این مراسم علاوه بر سخنرانی دبیر و حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور، برگزیدگان دومین جشنواره فیلم اولی‌ها تقدیر می‌شوند و از ۹ مدرس نمونه انجمن و سه تن از سرپرستان دفاتر که بالاترین سابقه همکاری و شرکت در جشنواره را دارند، تقدیر می‌شود. همچنین کلیپ تصویری «جشنواره سی ام در یک نگاه» به نمایش در خواهد آمد و جشن سی سالگی این جشنواره با حضور هنرمندان و اهالی فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم از نمایشگاه سی سال جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران» شامل ۳۰ تابلو از اولین دوره برگزاری جشنواره تا سی امین دوره شامل اسامی برگزیدگان، دبیران، شوراهای برگزاری، تندیس ، پوستر و همچنین کتاب سی دوره و پکیج جشنواره بیست و نهم شامل گزارش تصویری و فیلمهای برگزیده این جشنواره و کتاب جشنواره سی‌ام رونمایی می‌شود.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی از ۲۲ تا ۲۸ مهرماه در تهران پردیس سینما ملت و همزمان از ۳۰ مهر تا ۳ آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>